Jump to content

blacman

Moderators
  • Content Count

    1,845
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

blacman last won the day on December 4 2020

blacman had the most liked content!

Community Reputation

142 Excellent

About blacman

  • Rank
    ༼ʘ̚ل͜ʘ̚༽ 

Personal Information

  • Location
    Wrocław

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. mam sporo genereków do IJN. Nakupiłem kiedyś sporo różnych blaszek - mam ich pewnie ze dwa kilo jakbyś coś szukał - daj znac na prv
  2. pewnie się nada.. musisz pomierzyć i porównać wysokość masztów. Można tez całkiem tanie zrobić wsporniki perforowane oraz perforowane obrzeża pokładu, siatki dookoła pokładu, łapacze samolotów, w zasadzie to mnóstwo łatwych i dość prostych rzeczy mocno poprawiających wizerunek tego pięknego lotniskowca. Nie zostawiaj tak ładnej jednostki gołej... masz jeszcze jedno ujęcie ...
  3. proszem Pana - a zestawy uniwersalne ? można nieco się pobawić... na tych "bezwyspowych" lotniskowcach japońskich bardzo dużo się działo na burtach. tu masz ładne ujęcie na zachętę
  4. ale to już ??? pomalowany od razu ? tak bez gry wstępnej ??? śibko Panie....
  5. klei się na pewno. Jedyne co może być kłopotem to fakt, że normalnie zwinięty drut (zwłaszcza molibdenowy) po rozwinięciu może być skręcony jak sprężyna. I nie bardzo będzie się nadawać .... trzeba szukać takich drutów, które po rozwinięciu są proste. Jeśli nie jest drogi -sprawdź
  6. bardzo ładnie.. odnośnie olinowania ścierają się tu różne poglądy. Co do ogólnej zgody: średnica 0,04-0,06mm wygląda na optymalną w tej skali. 0,12mm to zdecydowanie za dużo. Żyłka to chyba najtrudniejsze "tworzywo" jakie mogłeś wybrać... jest bardzo niesforna i ciężko się klei. Są specjalne linki sprężyste, które łatwo naciągać i kleić, sporo osób wyciąga plastikowe ramki z modelu aby uzyskać super cienkie linki, które bardzo łatwo się przyklejają. ja osobiście preferuję drucik - post z innego wątku w naszej sekcji:
  7. bardzo fajna budowa i relacja czekamy na galerię !!!
  8. Mam. ale ten jest znacznie wygodniejszy i jest "pod ręką" a nie pod stołem. Używam jednego kompresora dla kilku różnych aero - w tym jeden do mycia lub odtłuszczania acetonem, gdzie potrzebne są duże ciśnienia.
  9. To farby akrylowe. Pytasz o odstęp w sensie czasu? niedługo ok 1 minuty. Czasem zakończenie malowanie jednej strony komponentu pozwala malować od początku początek Czasem też - malując coś nabitego "na patyczku" np dalmierz po prostu powoli nim obracam malując ciągle mgiełką poruszając aero góra dół. Oczywiście trzeba zachować fundamentalną zasadę malowania aero - NIE zaczynamy malować (pryskać) na obiekcie i NIE kończymy malować na obiekcie ale zawsze poza nim... Trudni mi je zmierzyć... robię to tak: mam aero Evolution z takim regulatorem ciśnienia:
  10. ZA GRUBO... nawet zalałeś antenę Generalnie - jeśli mogę Ci cokolwiek doradzić: Malowanie w tej skali jedną grubą czy dwoma cieńszymi warstwami farby to grzech... Spróbuj - gdzieś na boku pomalować sobie jaki mały ale skomplikowany element 6--10 warstwami ale nie farby tylko mgiełki. Zobaczyć ogromną różnicę ja generalnie maluję min 10 warstw - przy czym pierwszych czterech nie widać - one delikatnie matują obiekt. Dopiero kolejne "pokazują" kolor. Maluję bardzo rozcieńczoną farbą tak pewnie 1:25 lub nawet lepiej i praktycznie aero skręconym na min (to czy farba leci ob
  11. a my też zobaczymy co tam sobie dłubiesz ... ?
  12. Jak zwykle bardzo ładnie... i jak zwykle bardzo się podoba
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.