xmald Posted June 25, 2014 Share Posted June 25, 2014 Czołem, w tym dziale jeszcze nic nie pokazywałem i pewnie długo nie pokażę. Znalazłem na dysku zdjęcia modelu, który był moim powrotem do modelarstwa po latach. Poziom jest bardzo niski i trochę wstyd go pokazywać wśród tylu wspaniałych modeli - nie miałem pojęcia jak odwzorować drewno, dorabianie elementów to była jakaś droga przez mękę. Teraz robiony - pewnie bardziej przypominałby oryginał ale i tak jestem i byłem dumny z tego modelu. O ile mnie pamięć nie myli (wybaczcie terminologię - jestem totalnym laikiem) dorobiłem drablinki, galion?, szalupę, działa, przedłużałem maszty, żagle robiłem z białej koszuli moczonej w herbacie i lakierze. Zdjęcia są słabe, ale podobnie jak o sklejaniu również o fotografowaniu nie miałem wtedy pojęcia... Może kiedyś go odkurzę i wrzucę jeszcze jakieś foty. W szafie mam jeszcze HMS Victory z Airfixa - ale to może kiedyś... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rhayader Posted June 28, 2014 Share Posted June 28, 2014 Nie moje tematyka, ale według mnie bardzo fajny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
taltos1 Posted June 28, 2014 Share Posted June 28, 2014 Fajnie się prezentuje Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xmald Posted June 29, 2014 Author Share Posted June 29, 2014 Dzięki Panowie!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan1965 Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Zawsze można do czegoś się przyczepić ale jedno nie podlega wątpliwości że włożyłeś w niego sporo pracy i to trzeba docenić. Darwin byłby dumny z ciebie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xmald Posted July 1, 2014 Author Share Posted July 1, 2014 Przyznam, że coraz bardziej korci mnie żeby w ramach chwilowych wakacji od szmatopłatów rozgrzebać Victory... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...