Marcinkedziak Napisano 10 Września 2014 Share Napisano 10 Września 2014 Cześć ! Bardzo proszę o podpowiedź jak pozbyć się tych śladów po wypychaczach Ja robię to tak że zalewam takie małe wklęsłe kółeczko płynną szpachlówką (taką białą), następnie jak już dobrze wyschnie to pilnik, papier ścierny i do roboty. Jak już jest gładkie (przynajmniej tak wyczuwam pod palcem). to kładę na to Surfacer 1000 a i tak wyłazi mi to niby gładkie i kółeczko. Widać jak byk , więc znowu papier, pilnik i niestety mimo następnej warstwy Surfacerka 1000 dalej wszystko widać. Nadmienię że jestem raczej początkującym modelarzem. Czytałem na ten temat na różnych forach, ale niestety nie wychodzi mi to tak jak bym chciał. Proszę o podpowiedź. Pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hypnos82 Napisano 10 Września 2014 Share Napisano 10 Września 2014 Miejsce pierw zeszlifować, a następnie szpachla i szlifowanie. Ja tez zaopatrzyłem się w płynna szpachlówke, ale jej używam do wypełniania drobnych szpar, szczelin, a do takich sladów po wypychaczach używałem normalnej szpachli revella. Może warto właśnie spróbować inna szpachlówke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kjp_a_man Napisano 10 Września 2014 Share Napisano 10 Września 2014 …Bardzo proszę o podpowiedź jak pozbyć się tych śladów po wypychaczach … Warto zajrzeć do Elektro-Zahnbürste zum Schleifen und Bohren und.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karambolis8 Napisano 10 Września 2014 Share Napisano 10 Września 2014 Ta płynna biała szpachlówka się do takich zastosowań nie nadaje. Polecam Tamiyę w tubce albo nawet właśnie Revella - jest trochę twardszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...