zioło123 Napisano 16 Marca 2015 Autor Share Napisano 16 Marca 2015 Tak i potem dałem na to brązowy wash miga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grazzi Napisano 16 Marca 2015 Share Napisano 16 Marca 2015 To te farby musiały być BARDZO jaskrawe. Ale nie ma się co przejmować. Będzie nowe doświadczenie na przyszłość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meser262 Napisano 16 Marca 2015 Share Napisano 16 Marca 2015 Wiem że już pozamiatane. Ale dla poprawności tych co będą kiedyś oglądać ten wątek. Część pierwszych Tygrysów VI B właśnie "Porsche" miało pokrywy pancerne nad kanałem powietrznym. Część tylko siatki na otworze.Tak jak we wczesnych Panterach "D". W tym modelu nie część D 22 tylko część D 25 (wywiercić otwór)plus siatka MA 10 https://www.scalemates.com/kits/447117-armorscale-p35-001-king-tiger-porsche-turm-engine-reticular-shields-tamiya-model http://i.imgur.com/5jEq7xI.jpg Część D 22 z modelu tam nie potrzebna.(To do wersji "Henschel".) Pozdrawiam Krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejon26 Napisano 17 Marca 2015 Share Napisano 17 Marca 2015 Przeglądam tak Twój temat i zauważyłem na fotkach małą różnicę, otóż na pierwszym zdjęciu przy pierwszym i ostatnim wahaczu jest takie "coś" mniemam, że to jest element amortyzacji. Niestety w moim modelu tego nie ma, może ktoś wie czy we wszystkich KT ten element występuje a może był on tylko przy określonych wersjach? Tutaj link do mojego modelu: http://www.modelwork.pl/viewtopic.php?f=87&t=47639 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meser262 Napisano 17 Marca 2015 Share Napisano 17 Marca 2015 Są to ograniczniki ruchu wahacza kół jezdnych - zasada działania jak odbojniki - ograniczniki w Pz.Kpfw.IV. Tamiya (staruszek) ich nie dała bo potem tych elementów nie widać: http://www.fourfold.org/billm/Aviation/PattonMuseum/TigerIIKingTigerTank/images/06TigerIIKingTigerIdlerWheel.jpg http://www.fourfold.org/billm/Aviation/PattonMuseum/TigerIIKingTigerTank/images/04TigerIIKingTigerRoadWheel.jpg http://www.fourfold.org/billm/Aviation/PattonMuseum/TigerIIKingTigerTank/images/03TigerIIKingTigerDriveSprocket.jpg Modyfikacja podwozia dopiero w Jagdtigerach. Pozdrawiam Krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zioło123 Napisano 17 Marca 2015 Autor Share Napisano 17 Marca 2015 Ja część D22 dałem dlatego, że nie widać na zdjęciach jak wyglądała w tym konkretnym czołgu a pomyślałem że skoro jako jedyny miał haki na gąsienice na wieży to może i ta część będzie pasować. A wracając do zieleni to może i jest jasna ale odcień jest dokładnie taki sam jak na kalkomani z nazwą czołgu (wiem słabe uzasadnienie ale jest ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meser262 Napisano 17 Marca 2015 Share Napisano 17 Marca 2015 Ja część D22 dałem dlatego, że nie widać na zdjęciach jak wyglądała w tym konkretnym czołgu... . . Bardzo słaba argumentacja. Kurcze nie obraź się ale szkoda że nie dałeś rakiet ziemia-powietrze no bo ich też nie widać.A tak na serio. Poczytaj trochę na ten temat.Wyposażenie pod komin powietrzny i w instalację do niego miały wszystkie pierwsze Królewskie Tygrysy. Czyli wszystkie z serii Porsche.Część miała kompletny komin z pancerną pokrywą.Reszta tylko przygotowana na tę ewentualność. Takie były wtedy wymogi fabryczne.Potem były modyfikacje w późniejszych wersjach. W tamtym czasie ogniwa gąsienic na wieży to modernizacja polowa.A wyposarzenie do komina powietrznego to fabryczna część. Malowanie Tigerów Ausf.B z wieżą Porsche-Turn - kolor bazowy RAL 7028 - fabrycznie - łaty - RAL 6003 i RAL 8017 - warsztaty polowe Pozdrawiam Krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.