Skocz do zawartości

F-104G i dysza silnika Airesa


Solo

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się nad zrobieniem Bundesfightera Eduarda, czyli F-104G.

Chciałbym do niego dokupić parę dodatków, w tym dyszę silnika.

W 1:48 dostępne są dwie:

Dłuższa, sprzedawana do F-104S:

1737_rn.jpg

 

I krótsza:

846_rn.jpg

 

No i mam tu mały zgryz, bo według instrukcji do zestawu, wersja niemiecka modelu (którą chciałbym zrobić) powinna mieć tę dłuższą dyszę (w zestawie Eduarda są obie).

Na zdjęciach jakie znalazłem w sieci wygląda na to, że niemieckie F-104 miały jednak tę krótszą.

 

Który zestaw Airesa w tym wypadku byłby prawidłowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

we wczesnych latach 70 dokonano modyfikacji silników samolotów f-104 należących do Niemiec, między innym z powodu ujednolicenia z posiadanymi f-4f. Także oba są prawidłowe, zależy teraz od wybranego malowania, które użyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super, czyli mój jest z roku 1980, a więc wersja "late" (czyli długa) będzie ok.

 

Doradzisz mi może coś w kwestii uzbrojenia takiego Niemca?

Zdaje się że ten zestaw Eduarda jest nieprzydatny dla niemieckiej wersji maszyny.

Może któreś wypraski Daco?

Szczególnie że w tym Bundesfigterze nie dopatrzyłem się ani jednego pylonu poza centralnym, na którym sam nie wiem co podwiesić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może inaczej: interesuje mnie co mogę po prostu podwiesić w sensownej konfiguracji z tego co jest albo w:

 

- zestawie BigSin Eduarda, czyli: AIM-9B, AIM-7E, Mk.82, AGM-12 i M 117

- zestawie Daco: (nie licząc broni A, bo Niemcy tego nigdy nie mieli) LAU-3, AIM-9J/L/N, AS.30, rakieta Aspide, rakieta Kormoran.

 

To mogę mieć, pytanie co z tego mogę użyć i w jakiej konfiguracji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Mam tego Bundesfightera, oglądam różne strony i dalej nie wiem, którą dyszę wybrać do malowania 20+02 z tych Brassinów - early czy late? Koła raczej late. Wszędzie mądre ludzie piszą, że tam była modyfikacja silnika zrobiona przez MTU. Z wyglądu (na większości zdjęć czarna plama) dysza podobna do late, ale late to inne oznaczenie silnika wg instrukcji Eduarda i to pasuje do F-104S, a nie F-104G.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.