Skocz do zawartości

Harley Davidson FLH Classic Tamiya 1:6


Marak

Rekomendowane odpowiedzi

Lampy fajnie by wyglądały jakby świeciły. ...

A nie mogłeś wcześniej tego napisać?

Rzeczywiście, nie pomyślałem. A można było zrobić, bo miejsca jest pełno. Lamp, niestety, już nie rozetnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu za to, niedopuszczalne uproszczenie. Wiszą sobie takie 4 zegary na kierownicy, tylko do niczego nie podpięte. Chyba radiowo przekazywany sygnał

Ma ktoś jakiś pomysł, jakby to urealnić???

 

Nie podeprę się żadnym "modelarskim" zdjęciem, za to wypowiem się z doświadczenia motocyklowego: daj od każdego czarny kabelek idący w kierunku główki ramy, po czym wiązką puść pod bak i zakończ. Mniemam, że bak nie będzie zdejmowany, więc nie problem. Jeśli ci bardzo zależy na precyzyjnej odpowiedzi to daj znać, mam kolegą po uszy siedzącego w HD w skali 1:1, więc myślę, że znajdziemy rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podeprę się żadnym "modelarskim" zdjęciem, za to wypowiem się z doświadczenia motocyklowego: daj od każdego czarny kabelek idący w kierunku główki ramy, po czym wiązką puść pod bak i zakończ. Mniemam, że bak nie będzie zdejmowany, więc nie problem. Jeśli ci bardzo zależy na precyzyjnej odpowiedzi to daj znać, mam kolegą po uszy siedzącego w HD w skali 1:1, więc myślę, że znajdziemy rozwiązanie.

Dzięki. Miałem tę samą myśl. Ale jeśli będziesz miał kontakt z kolegą to zapytaj bo jestem ciekaw. Te zegary nie są na stałe przymocowane, tylko nakładane na kierownicę, więc w oryginale chyba też tak było. A skoro tak, to musiał być rozwiązany sposób łatwej ich podpinki. Ponadto w modelu nie ma linki od gazu. Chyba powinna być? A jeśli tak to gdzie ją podczepić w silniku? I jeszcze jedno pytanie? Na lewym baku jest normalny kranik i wylot paliwa, na prawym nic. Na jednym zdjęciu oryginału widać, że pod spodem z baku wychodzi wężyk (bez kranika) i idzie gdzieś do silnika.

Oczywiście, nie są to pytania na wagę życia i śmierci, ale jak byś się z nim spotkał to możesz zapytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to podaję informacje w kolejności od najlżejsze gatunkowo, do najcięższej

1. Kabelki od wskaźników muszą jakieś być. Schodzą się w wiązki i wchodzą środkiem pod bak, puszczenie ich w rurach jest mało prawdopodobne, a nawet gdyby tak było to i tak IMO ładniejszy będzie z kabelkami.

2. Linka gazu powinna być, marne są szanse, żeby była puszczona w środku, to by była raczej przeróbka. Ma iść oczywiście do gaźnika, lub raczej do gaźników, jeśli są dwa, z reguły linka rozdwaja się gdzieś pod bakiem na dwie, na potrzeby modelu, jeśli - powtarzam - nie będziesz ściągał baku, możesz puścić jedną pod bak, rozdwoić i przykleić do gaźnika w miejscu, gdzie z największym prawdopodobieństwem będzie przepustnica. Ciężko mi się wypowiadać bez szczegółowych zdjęć gaźników. Linka ma wchodzić pod zbiornik z przodu z prawej strony.

3. Bak składa się z dwóch połówek połączonych wężykiem na dole, po przednim mocowaniem zbiornika. Kranik jest jeden, i nie jest od podciśnieniowy, co oznacza, że idzie od niego jeden przewód paliwowy, który co najwyżej rozdwaja się przed gaźnikami i wchodzi w komory pływakowe. kranik po lewej, w tylnej połowie zbiornika na wysokości gaźnika. (przepisuję uwagi kolegów, więc jak widać nie wiem, czy jest jeden czy dwa gaźniki

4. Jak chcesz szczegółów to mów, bo kolega ma w garażu FLH z '77.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

4. Jak chcesz szczegółów to mów, bo kolega ma w garażu FLH z '77.

A może ma jakieś zdjęcia i mógłby przesłać.

Ja zakończyłem etap pudełkowy i teraz dopiero widzę, że w wielu miejscach brakuje szczegółów. W zasadzie zero elektryki. Na googlach jest pełno zdjęć, ale każde z innego egzemplarza i nie wiadomo czego sie trzymać.

Kadzior - oczywiście żartowałem. Trudno mieć do kogoś pretensje, że się samemu nie pomyślało. (Chociaż w Polsce to się często spotyka!)

 

Dzisiaj zarzucę Was zdjęciami, bo jak wspomniałem, wszystko co było w pudełku skleiłem. Teraz poświęcę kilka dni na dorabianiu paru drucików.

No więc zaczynamy: lewy bok.

 

Harley_15-02-18_01_zpsb583f9fc.jpg

 

Prawy bok - jakby nieco krótszy

 

Harley_15-02-18_03_zpsbedc4fe5.jpg

 

Model, jak w oryginale, można też oprzeć na nóżce bocznej

 

Harley_15-02-18_02_zps21f89860.jpg

 

Kilka zdjęć ogólnych

 

Harley_15-02-18_04_zpsa0647268.jpg

 

Harley_15-02-18_05_zpsf6685e3f.jpg

 

Harley_15-02-18_06_zps902ee258.jpg

 

Harley_15-02-18_07_zpsf0b7d479.jpg

 

Jeśli ktoś zwrócił uwagę na podniesione do góry siedzenie.

 

Harley_15-02-18_08_zpsa17cb546.jpg

 

Już spieszę z wyjaśnieniem. To nie błąd. To w pełni działające amortyzatory siedzenia. Pod naciskiem siedzenie opada.

 

Harley_15-02-18_09_zps443b7963.jpg

 

Ostatnie zdjęcie. Jak na razie jedyna waloryzacja. Wyrzuciłem plastikowy chrom imitujacy lusterka i zastosowałem lustrzaną folię.

 

Harley_15-02-18_10_zps10c76778.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej musiałbyś zawęzić poszukiwania, powiedz co cię interesuje.

 

OK. To najpierw porobię to co widać na posiadanych zdjęciach oryginałów, a potem zobaczymy co nie będę wiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Harley po raz ostatni.

Dodałem kabelki

 

cb8c5c79cacc9754med.jpg

 

i tablicę rejestracyjną.

 

facf48d8d4bf8d95med.jpg

 

Dziękuję wszystkim którzy obserwowali temat. Zapraszam do galerii za kilka dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.