Skocz do zawartości

Bergepanther early version - ICM 1:35


tu_es

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 60
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Nie jestem pewny roli tego zgiętgo pręta, ale zdaje się, że gdy nie było zdezelowane jego zamocowanie, to normalna pozycja była pionowa, jak tu

http://i16.photobucket.com/albums/b19/gibsonfndr/kursk-2.jpg

Taka też jest widoczna na zdjęciach fabrycznych. Coś wewnątrz powodowało opór od przodu, a sprężyna z odgięciem podpierała ramię od tyłu.

Nie twierdzę przez to, że tak musi być, bo na pojazdach po przejściach pozycje spotyka się rożne.

 

Bolec dospawany na górze - to był kawałek pręta ø ok. 15 mm - może wyglądać dziwnie na tych blaszkach. One też powinny imitować taką grubość. Giąć nie trzeba, bo jak było widać na jednym ze zdjęć z restauracji, były to dwa płaskie elementy, połączone na dole wspawaną płytką, a na górze kawałkiem pręta o grubości jak ten na narożniku, dając dystans ok. 30 mm na ruchomą "szczękę".

 

Siatki nad okrągły gril nie należało, jak sadzę, pozbawiać obrzeża w całości, tylko raczej je zwęzić, aby uzyskać coś udającego prawdę, czyli kółko z pręta. Gdyby wciąż nieco wystawało poza brzegi korpusu, to mogłoby być lepiej jednak, niż jest - to siatka bez wykończenia zabezpieczającego ją przed rozsypaniem się, zanim by została przyspawana do odlewu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JSJ dzięki bardzo za informacje- są dla mnie cenne, aczkolwiek spójrz na już prezentowane w tym temacie zdjęcie

 

Panther_Mourmelon_225.jpg

 

Tam obrzeże jest tak małe, że po malowaniu modelu nie będzie widać różnicy. Naprawdę nie mogłem zostawić ani tyci tyci tego obrzeża (pręta), bo to mocno by wystawało poza okrąg. To jedyne dwie siatki z tego zestawu ABERa, które nie pasują do pojazdu tego producenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem - siatki byly srednicami gruuubo przesadzone na plus (albo grile na ICMie mocno na minus). Tak czy siak, czy nie wartoby drucikiem 0,15 - 0,2 mm ten brak obrzezy zlikwidowac; nie nalegam, ale bylbym za .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze próby z surfacerem...wyszło jak wyszło, szczególnie tył do przeszlifowania bo za dużo prysnąłem. A zdjęcia robione telefonem więc momentami mogą być nieostre. No i oczywiście przeszlifowanie tych farfocli.

 

Pytanie - zrobić to drobniutkim ok. 1200 papierem ściernym wodnym? Czy proponujecie inny papier ścierny?

 

3tuAT941xylnw5d3KZTc3EEG2izX02bUNOJAgKGA8Ic=w859-h483-no

 

20150506_172832.jpg

 

20150506_173114_HDR.jpg

 

Oczywiście muszę dorobić jeszcze ślady po śrubach (?) na płytach pojazdu, które skutecznie zniwelowałem podczas sklejania oraz te przy włazach o których Koledzy wspominali wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.