dlugi6661 Napisano 30 Marca 2015 Share Napisano 30 Marca 2015 A więc, "skaj" gotowy Co zmieniłem: - zapinki fototrawione na masce - felgi watanabe w czarno-złotym malowaniu - klatka - lotka przednia pod zderzakiem street custom - wycięcie samych boczków wewnętrznych z drzwi, reszta goła blacha - customowa deska - na górze carbon, stelaż i wskaźniki z polistyrenu, przełączniki z drutu 0.3 mm, folia + spawy z hobby easy - waloryzacja komory silnika - przewody zapłonowe, akumulatorowe + klemy, rura do chłodnicy + zapinka, przewody 0.1 mm do zbiorniczków, turbina + oplot, silnik po weatheringu, przepalone kolektory - folia na chłodnicy - weathering podwozia - chromowane obwódki szyb - lampy tył smoke - pasy materiałowe z zapięciami - air funnel z aluminium - rozpórka na kielichy z blaszek ..i pewnie coś jeszcze o czym zapomniałem napisać Model robiony często nocami, jak spała mała, jednocześnie budując dom, ale się udało i z tego się cieszę. Odnośnie sesji - wykonana w zrobionej przeze mnie dioramie warsztatu, wyrzuciłem z niego sprzęty, aby wyglądał jak opuszczona budowa. Mam nadzieję, że mój pomysł nie zostanie skopiowany - wtajemniczeni wiedzą "o co cho :P Zdjęcia robione lustrzanką Canon. Zrobiłem wszystko, aby odbiorca miał wrażenie, że ogląda czasopismo motoryzacyjne i w takiej formie chciałem Wam go przedstawić. Dane techniczne przed "uturbieniem", po nie chciałem strzelać i wymyślać. Zapraszam do oglądania [] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bahamut24 Napisano 30 Marca 2015 Share Napisano 30 Marca 2015 Mi się podoba , gratuluję skończonego modelu i zazdroszczę wykonania Ciekawy pomysł na prezentację . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gadas_75 Napisano 30 Marca 2015 Share Napisano 30 Marca 2015 Zdjęcia super, sceneria również. Model bardzo fajny, maska silnika, mimo że trochę słabo spasowana dodaje uroku, przecież samochód nie jest już nowy , natomiast zapinki umieściłeś w złym miejscu, bo maska otwiera się w „drugą” stronę. Linie podziału w większości ok., ale w kilku miejscach wyglądają jakby zaklejone lepikiem, ale to nie rzuca się w oczy tak bardzo jak te reflektory, za które przy pierwszej lepszej kontroli policjant zabierze dowód rejestracyjny, a diagnosta, nawet po znajomości nie podbije przeglądu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dlugi6661 Napisano 31 Marca 2015 Autor Share Napisano 31 Marca 2015 Dziękuję za miłe słowa Co do zapinek Gadas_75 tutaj się nie zgadzam, po to są zapinki, że maskę się nie otwiera tylko ściąga, więc skoro jest ściągana mogą być w tym miejscu Dlatego pozbyłem się zawiasów, bo wtedy byłoby bez sensu że ma jedno i drugie. Na początki miałem małą zagwozdkę z tym, ale obserwowałem na zlotach czy rajdach, to maskę normalnie potem ściągasz po odpięciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coppercat Napisano 31 Marca 2015 Share Napisano 31 Marca 2015 W kwestii zapinek maski Gadas_75 ma chyba rację. Zapytałem Wujka Google i oto co znalazł: A tutaj jest to pokazane na torze: Spinek umieszczonych na przodzie maski nigdzie nie widziałem. Nie wiem, czy to robi różnicę, czy maska jest uchylana czy zdejmowana ........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartek330 Napisano 31 Marca 2015 Share Napisano 31 Marca 2015 Jeśli maska ma być ściągana to na logikę zapinki powinny być z przodu i z tyłu maski w szczególności że nie ma zawiasów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dlugi6661 Napisano 31 Marca 2015 Autor Share Napisano 31 Marca 2015 Dobrą daliście rozkminę, wrc mają ściągane a zapinane z przodu . Te skaje wg mnie mogą mieć dalwj maski na zawiasach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.