Skocz do zawartości

SS Tanker/ Winter Putting on Jacket 1:35 - Figurka za 3 euro


damien77

Rekomendowane odpowiedzi

Figurka pancerniaka za 3 eurasy,bardzo kiepski odlew,musiałem się sporo napracować aby doprowadzić ja do porządku. Tym razem użyłem innego zestawu farb do malowania twarzy co by poniektórych nie raziły tak kontrasty.Nie bylem pewny co do schematu kamuflażu na kurtce ponieważ nigdzie nie znalazłem wyraźnych zdjęć . To chyba tyle,zachęcam do komentowania, jestem początkującym figurkowcem i wszystkie uwagi będą mile widziane .

 

 

DSC03156.JPG

DSC03159.JPG

DSC03162.JPG

bypicasa2html.gifcreated by picasa2html.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw zrobie podstawke do niego tylko brak mi weny tworczej . Wczoraj zaczalem skladac do kupy cos takiego.

 

15f5a47d02f4.jpg

 

Jednak jest to nie najlepszy odlew i czeka mnie sporo pracy ze szpachlowaniem i usuwaniem nadlewek.Moze w przyszly weekend zaczne malowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Zdjęć tego kamuflażu jest od pyt... np. tu:

http://nordland.com.pl/portal/index.php/mundur

 

Co do twarzy to nie patrz na zestawy farb tylko jak twarze wyglądają w realu. Ten ma buźkę jak by wrócił z okolic Ibizy albo z Egiptu, natomiast kark jest ok.

Podoba mi się cieniowanie jak i brudzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoje figury robią na mnie wrażenie... Czołgista jest super i naprawdę mi sie podoba tylko kwestia kamuflażu. Wyglada jak niedodrukowany "Dąb", brak ewidentnie jednego koloru i częsci wzoru.

 

Zztm7dIW6tKAZ4zItC6YATOpeQeNYY7N7FKquvgM74I=w481-h207-p-no

 

Poza tym jest naprawdę fajny.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ten ma buźkę jak by wrócił z okolic Ibizy albo z Egiptu,

 

Ja bym powiedział że ma twarz ogorzałą od długotrwałego przebywania na zimnie... Zupełnie naturalna reakcja cery na takie zjawisko.

Odnośnik do komentarza