Jump to content

Leopard 2 A4 Hobby Boss 1/35

kowal76
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich pancerniaków.

Od dłuższego czasu korciło mnie aby zrobić sobie jakiś czołg. W końcu przyszedł na to czas i wybrałem sobie na pierwszy raz Leoparda 2 A 4 1/35 z zestawu Hobby Boss. Kiedyś już zrobiłem dwa czołgi malując je niedbale pędzlem, więc można powiedzieć że to mój trzeci czołg. Może nawet niektórzy pamiętają mojego T 34 z przed kilku lat, którego tu pokazałem. Oczywiście nie przypadł on do gustu forumowiczom ale się temu nie dziwię .

Leoparda planuję zrobić bez żadnych przeróbek, jeśli takowe trzeba by było zrobić przy tym modelu. Generalnie robię tylko samoloty i merytorycznie w pancerce jestem zielony. Dlatego model chce przede wszystkim dobrze skleić i w miarę dobrze pomalować. Liczę też na Wasze podpowiedzi.

Czołg będzie w barwach polskich z 10 Brygady Kawalerii Pancernej. Do malowania mam zestaw Gunze do pojazdów NATO.

Teraz zdjęcia zestawu, a fotki z pierwszych prac niebawem.

DSC_0634.JPG

DSC_0633.JPG

bypicasa2html.gifcreated by picasa2html.com

DSC_0636.JPG

DSC_0637.JPG

bypicasa2html.gifcreated by picasa2html.com

Fajna maszyna. Ja mam swojego ukończonego w 80% - tach... Jak skończę będzie galeria. Fotka poglądowa poniżej:

DSCF9527_zpswbumblcp.jpg

...budowany prosto z pudła. Dopiero po pomalowaniu dokupiłem kalki i okazało się, że nasz układ plam w kamuflażu różni się od niemieckiego. Ale biorąc pod uwagę, że pierwsze maszyny, które dotarły do kraju miały tylko naniesione godła, a przemalowane zostały potem, to wielkiego faulu nie ma i zostało po staremu.