whisky6666 Posted February 17, 2017 Share Posted February 17, 2017 Witam, czas na kolejny model, który dostałem na urodziny od mojej drugiej połówki. Wiec musi być zrobiony na tip top Na początek spasowanie wszystkich wiekszych elementów poszło dość szybko. Wyciąłem wszystkie elementy (a dużo ich nie było ). Po wyszlifowaniu i pozbyciu się pozostałości po odlewach, nałożyłem cienka warstwę podkłądu. Sama kasta jak to u Revella bywa, niebyła w dobrym stanie, nie obyło sie bez szpachlowania, szlifowania, wycinania itp, Poszerzyłem i pogłębiłem wszystkie linie podziału jakie były na modelu, trochę się obawiam ze przesadziłem ale mam nadzieje ze wyjdzie dobrze. Jutro pierwsza warstwa podkładu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
whisky6666 Posted February 25, 2017 Author Share Posted February 25, 2017 Prace idą dość powoli ale grunt, że do przodu. Silnik powoli powstaje. Zaczynam eksperymentować z washem, nigdy nie wiem czy za dużo czy za mało Buda już w kolorze, niewiem co źle robię ale malując Tamiya x-1 powinien być połysk a wpada z lekki mat po wyschnięciu. I pare mniejszych elementów ukończonych Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toled Posted February 25, 2017 Share Posted February 25, 2017 Ile warstw tego X-1 , czym rozcieńczasz? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
whisky6666 Posted February 25, 2017 Author Share Posted February 25, 2017 3 warstwy, rozcienczam dedykowanym x20a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemo1987 Posted February 25, 2017 Share Posted February 25, 2017 Ten czarny piknij błyskiem przykładowo TS-13, zrób polerkę i będzie się świecił jak ta lala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
whisky6666 Posted February 26, 2017 Author Share Posted February 26, 2017 Ten czarny piknij błyskiem przykładowo TS-13, zrób polerkę i będzie się świecił jak ta lala Problem w tym, że nie chce malować chemicznymi (strasznie śmierdzą). Prace nad silnikiem zakończone: Rzeczy ktore dołożyłem od siebie to: -bardziej naturalny pasek klinowy -przewód odpowietrzający komorę zaworową -kable wysokiego napięcia -zabrudzenie silnika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
whisky6666 Posted March 4, 2017 Author Share Posted March 4, 2017 Kolejna aktualizacja, kasta pomalowana ale nie jestem zadowolony :/. Pierwszy raz kładłem tak duże kalki i nie wszystko poszło po mojej myśli ale jakoś wybrnołem z problemów. Chromowane ramki wogoł szyb też okazały sie nie małym wyzwaniem. Wyszła lekka skórka pomarańczowa wiec lekka polerka powinna załatwić sprawe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
model11 Posted March 4, 2017 Share Posted March 4, 2017 Chyba bym nie malowal wlotow przy szybie na żółty ale może musi tak być.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
whisky6666 Posted March 5, 2017 Author Share Posted March 5, 2017 Też o tym myslałem ale ze kalka była tak zaprojektowana to niewiele mogłem z tym zrobić, jedynie je troche przyciemniłem washem. W oryginale wloty wygladają tak: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Browarek90 Posted March 5, 2017 Share Posted March 5, 2017 No lakier klasa! Jakiego bezbarwnego używasz? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karambolis8 Posted March 5, 2017 Share Posted March 5, 2017 Przyłączam się do pytania Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
whisky6666 Posted March 5, 2017 Author Share Posted March 5, 2017 Bezbarwny to klar samochodowy Dupont Dx1044. Prac ciąg dalszy, wanienka z wnętrzem zakończona Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
model11 Posted March 6, 2017 Share Posted March 6, 2017 Ho ho, piekna robota to wnętrze. Karoca również wyszła pięknie. Kolega składający F50 również polecal tego Dupont-a. Super! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coppercat Posted March 6, 2017 Share Posted March 6, 2017 Wnętrze piękne. Gratulacje Jak zrobiłeś te srebrne punkty na kierownicy ? Planuję takie zrobić w kolejnym P356. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karambolis8 Posted March 6, 2017 Share Posted March 6, 2017 Ładne wnętrze, zapowiada się super model. Tego Duponta rozcieńczałeś? Jakim ciśnieniem malowałeś? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
model11 Posted March 6, 2017 Share Posted March 6, 2017 Koledzy czy ktoś z Was jest chętny na podzielenie litrowego duponta na pół albo i więcej? Na Co mi litr a i 100 zł się rozbije między kilka osób. Dam jakieś ogłoszenie na giełdzie. Zajrzyjcie kto zainteresowany. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
whisky6666 Posted March 6, 2017 Author Share Posted March 6, 2017 Dziękuje bardzo za miłe słowa, daje mi to motowacje do dalszych starań. Ho ho, piekna robota to wnętrze. Karoca również wyszła pięknie. Kolega składający F50 również polecal tego Dupont-a. Super! Jeżeli mówisz o tym modelu http://modelwork.pl/viewtopic.php?f=88&t=56892 to ja go składałem i też uzywałem Duponta. Ładne wnętrze, zapowiada się super model. Tego Duponta rozcieńczałeś? Jakim ciśnieniem malowałeś? Tak rozcieńczałem, zalecane w lakiernictwie samochodowym jest 10-13% lecz w modelarstwie stosuje około 16-18%. Nie należy przesadzić z rozcieńczeniem bo potrafi zeżreć kalki i porobić cuda na lakierze. Wnętrze piękne. Gratulacje Jak zrobiłeś te srebrne punkty na kierownicy ? Planuję takie zrobić w kolejnym P356. Wypustki były już na kierownicy wiec jedynie je lekko musłem wykałaczką z srebrną farbką tamiya xf-16 A teraz ja mam pytanie do Was, chciałbym zrobić napisy na kołach tak jak to jest w oryginale na oponach niema żadnych przetłoczeń i nie mam pojęcia jak to zrobić, ma ktoś jakiś pomysł? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karambolis8 Posted March 6, 2017 Share Posted March 6, 2017 Fototrawiony szablon i aerografem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
whisky6666 Posted March 6, 2017 Author Share Posted March 6, 2017 Fototrawiony szablon i aerografem A gdzie jakis szablon zdobyć? Bo nie mam takiego sprzętu żeby samemu wytrawić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
whisky6666 Posted March 6, 2017 Author Share Posted March 6, 2017 Kasta wypolerowana, reszta fotek niebawem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karambolis8 Posted March 6, 2017 Share Posted March 6, 2017 Proszę o przepis krok po kroku z polerowania - jakich past używasz? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
model11 Posted March 6, 2017 Share Posted March 6, 2017 Proszę o przepis krok po kroku z polerowania - jakich past używasz? Również się pod prośbę podłączam. No oczywiście że o Twoje F50 mi chodziło! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
whisky6666 Posted March 7, 2017 Author Share Posted March 7, 2017 To po kolei: -papier wodny 2000 -papier na gąbce 2000 -papier na gąbce 3000 -pasta Menzerna heavy 400 -pasta Menzerna PP ultra wszystko robione ręcznie na scierce z mikrofibry I o to cała filozofia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
whisky6666 Posted March 11, 2017 Author Share Posted March 11, 2017 Kolejny etap zakończony, chciałem uzyskać efekt kilkuletniej eksploatacji pojazdu, z washingiem wciąż czuje się jak dziecko we mgle :P, jak sie podoba? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
whisky6666 Posted March 12, 2017 Author Share Posted March 12, 2017 Model skończony, przepraszam za jakość zdjęć ale kalkulatorem ciężko zrobić lepsze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.