Coppercat Napisano 11 Maja 2017 Share Napisano 11 Maja 2017 Trzeba uważać z tymi porównaniami Fearrari 288 GTO Fujimi zrobiło w conamniej kilku wersjach. Można sobie to sprawdzić tutaj. Są tam wymienione cztery wersje Enthusiast: EM-36, EM-38 oraz dwa EM-SP, wersja DX (z blaszkami) oraz kilka wersji RS i FR. Zwróćcie uwagę na ceny (chociaż w przypadku Fujimi to nie zawsze ma sens). Czasem badziewna "wydmuszka" bez silnika jest droższa od pełnego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakub476 Napisano 11 Maja 2017 Share Napisano 11 Maja 2017 Ale właśnie wszystkie mają silnik nawet ten RS-105, tylko nie ma go w instrukcji, mam takiego, na zdjęciach części też widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coppercat Napisano 11 Maja 2017 Share Napisano 11 Maja 2017 Czasami jest tak, że owszem silnik jest, ale zupełnie inaczej wykonany niż w zestawie EM. W Enthusiast'ach silnik jest wiernie odwzorowany wraz z osprzętem, a np. w wersji RS jest góra plus dół i to wszystko. Przynajmniej tak wynika z moich obserwacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakub476 Napisano 11 Maja 2017 Share Napisano 11 Maja 2017 Tzn. ogólnie jak najbardziej masz rację, w np. Dino, Countachu tak jest, ale w 288 nic nie zmienili w wypraskach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coppercat Napisano 11 Maja 2017 Share Napisano 11 Maja 2017 Faktycznie Sprawdziłem: wypraski te same, tylko instrukcja inna. Różnica ceny od 2250 do 3600 jenów, a w środku prawie to samo. "Prawie", bo np. w DX'ie są np. blaszki. Nie wiem, jak w innych To potwierdza regułę, że nie należy się sugerować ceną modelu kupując wypusty Fujimi. Normalne to nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karambolis8 Napisano 11 Maja 2017 Share Napisano 11 Maja 2017 W moim 288 też instrukcji do silnika nie ma choć części są ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TRF Napisano 11 Maja 2017 Autor Share Napisano 11 Maja 2017 no to jak, na oko silnik składasz? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakub476 Napisano 12 Maja 2017 Share Napisano 12 Maja 2017 Ja sobie wydrukowałem z internetu. :P Zresztą rzadko korzystam z instrukcji, albo coś przerabiam albo i tak kolory biorę ze zdjęć więc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TRF Napisano 12 Maja 2017 Autor Share Napisano 12 Maja 2017 A tym czasem prace nad silnikiem posuwają się powoli do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karambolis8 Napisano 12 Maja 2017 Share Napisano 12 Maja 2017 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coppercat Napisano 12 Maja 2017 Share Napisano 12 Maja 2017 Pierwsze wrażenie jest OK. Potem nasunęły mi się trzy pytania: 1. Ten drucik łączący gaźniki to cięgno przepustnic, czy listwa paliwowa ? Powinny być obie rzeczy. 2. Możesz jakoś przymaskować te gołe przewody przy rozdzielaczu WN ? 3. Czy robiłeś fajki świec ? Miałbym jeszcze prośbę o fotkę drugiej strony silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TRF Napisano 13 Maja 2017 Autor Share Napisano 13 Maja 2017 Listwa paliwowa,cięgna przepustnicy na zdjęciach oryginału nie widziałem któredy jest puszczona. Fajek świec nie robiłem. Co masz na myśli o maskowaniu przewodów? Ogólnie musze kable poprawić bo nie jestem jednak z nich zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coppercat Napisano 13 Maja 2017 Share Napisano 13 Maja 2017 Listwa paliwowa,cięgna przepustnicy na zdjęciach oryginału nie widziałem któredy jest puszczona. Fajek świec nie robiłem. Co masz na myśli o maskowaniu przewodów? Ogólnie musze kable poprawić bo nie jestem jednak z nich zadowolony. Cięgno jest pod listwą paliwową: W moim silniku F250TR zrobiłem tak: Skoro przewody będziesz wymieniał, to nie było pytania. Chodziło o "gołe" przewody przy samym rozdzielaczu (brak izolacji). Fajki możesz zrobić z minimalnie grubszej izolacji nasuniętej na końcówkę kabla WN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TRF Napisano 13 Maja 2017 Autor Share Napisano 13 Maja 2017 A no faktycznie jest cięgno. Fajki zrobię. Ale izolacji ten silnik nie miał taniej jak 260 . Każdy kabel miał swoją "koszulke". No i kolory musze pozmieniać bo z tego co widzę to tylko dwa pierwsze kable były białe a reszta czerwona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakub476 Napisano 13 Maja 2017 Share Napisano 13 Maja 2017 Wszystkie były czerwone tylko były na nich jeszcze białe koszulki, przyjrzyj się pierwszemu zdjęciu, które dał Coppercat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TRF Napisano 13 Maja 2017 Autor Share Napisano 13 Maja 2017 Racja. Człowiek stary to ślepy. Poprawiłem te kable i listwę. Zrobiłem jedną stronę jak narazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TRF Napisano 14 Maja 2017 Autor Share Napisano 14 Maja 2017 Chwyciłem się za cochones i zrobiłem porządnie okablowanie silnika. Przygotowałem także ramę podwozia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coppercat Napisano 14 Maja 2017 Share Napisano 14 Maja 2017 Jeżeli robiłeś to trzymając się za "cohones" to pełen szacun Teraz jest OK. Piękny silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kashato Napisano 15 Maja 2017 Share Napisano 15 Maja 2017 Wow, okablowanie wygląda świetnie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johnykesz Napisano 15 Maja 2017 Share Napisano 15 Maja 2017 Super sprawa!! Pięknie to wygląda wszystko! Wysłane z mojego LON-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TRF Napisano 15 Maja 2017 Autor Share Napisano 15 Maja 2017 Dzięki za opinie Dla zainteresowanych, znalazłem ciekawą stronę ze schematami do, o ile się nie mylę wszystkich modeli Ferrari, Lamborghini i Masseratti. http://www.eurospares.co.uk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karambolis8 Napisano 16 Maja 2017 Share Napisano 16 Maja 2017 Dzięki, przyda się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TRF Napisano 16 Maja 2017 Autor Share Napisano 16 Maja 2017 Dzisiaj z powodu braku czasy zdołałem zrobić przednie tarcze hamulcowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TRF Napisano 22 Maja 2017 Autor Share Napisano 22 Maja 2017 Gdyby ktoś się martwił to nie zawiesiłem warsztatu. Natłok obowiązków służbowych sprawił że nie mam zbyt dużo czasu. Jedynie co to spryskałem kaste podkładem. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TRF Napisano 23 Maja 2017 Autor Share Napisano 23 Maja 2017 Silnik osadzony w ramie podwozia wraz z piastami i tarczami kół przednich. Kasta pryśnięta podkładem czeka na szlifowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.