Skocz do zawartości

Ferrari GTB4 Daytona SPECIALE Fujimi 1/24


TRF

Rekomendowane odpowiedzi

Trzeba uważać z tymi porównaniami

Fearrari 288 GTO Fujimi zrobiło w conamniej kilku wersjach.

Można sobie to sprawdzić tutaj.

Są tam wymienione cztery wersje Enthusiast: EM-36, EM-38 oraz dwa EM-SP, wersja DX (z blaszkami) oraz kilka wersji RS i FR. Zwróćcie uwagę na ceny (chociaż w przypadku Fujimi to nie zawsze ma sens). Czasem badziewna "wydmuszka" bez silnika jest droższa od pełnego modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 54
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Czasami jest tak, że owszem silnik jest, ale zupełnie inaczej wykonany niż w zestawie EM.

W Enthusiast'ach silnik jest wiernie odwzorowany wraz z osprzętem, a np. w wersji RS jest góra plus dół i to wszystko.

Przynajmniej tak wynika z moich obserwacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie

Sprawdziłem: wypraski te same, tylko instrukcja inna. Różnica ceny od 2250 do 3600 jenów, a w środku prawie to samo.

"Prawie", bo np. w DX'ie są np. blaszki. Nie wiem, jak w innych

To potwierdza regułę, że nie należy się sugerować ceną modelu kupując wypusty Fujimi.

Normalne to nie jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze wrażenie jest OK.

Potem nasunęły mi się trzy pytania:

1. Ten drucik łączący gaźniki to cięgno przepustnic, czy listwa paliwowa ? Powinny być obie rzeczy.

2. Możesz jakoś przymaskować te gołe przewody przy rozdzielaczu WN ?

3. Czy robiłeś fajki świec ?

 

Miałbym jeszcze prośbę o fotkę drugiej strony silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Listwa paliwowa,cięgna przepustnicy na zdjęciach oryginału nie widziałem któredy jest puszczona. Fajek świec nie robiłem. Co masz na myśli o maskowaniu przewodów? Ogólnie musze kable poprawić bo nie jestem jednak z nich zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Listwa paliwowa,cięgna przepustnicy na zdjęciach oryginału nie widziałem któredy jest puszczona. Fajek świec nie robiłem. Co masz na myśli o maskowaniu przewodów? Ogólnie musze kable poprawić bo nie jestem jednak z nich zadowolony.

 

Cięgno jest pod listwą paliwową:

1971-Ferrari-365-GTB-3.jpg

 

W moim silniku F250TR zrobiłem tak:

s023_zpsj2zhfnuv.jpg

 

 

Skoro przewody będziesz wymieniał, to nie było pytania. Chodziło o "gołe" przewody przy samym rozdzielaczu (brak izolacji).

Fajki możesz zrobić z minimalnie grubszej izolacji nasuniętej na końcówkę kabla WN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no faktycznie jest cięgno. Fajki zrobię. Ale izolacji ten silnik nie miał taniej jak 260 . Każdy kabel miał swoją "koszulke". No i kolory musze pozmieniać bo z tego co widzę to tylko dwa pierwsze kable były białe a reszta czerwona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ktoś się martwił to nie zawiesiłem warsztatu. Natłok obowiązków służbowych sprawił że nie mam zbyt dużo czasu. Jedynie co to spryskałem kaste podkładem.

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.