Jump to content

jakub476

Members
  • Content Count

    971
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

27 Excellent

Personal Information

  • Location
    Bydgoszcz
  • Facebook
    http://www.facebook.com/japaninscale

Recent Profile Visitors

558 profile views
  1. Bez przesady, 30 ml to nie dużo tym bardziej, że nie wymaga rozcieńczania. Na motor mało farby idzie, a w samochodach jeszcze się okaże, że musisz pomalować w ten kolor podwozie i wnętrze. Jak masz do pomalowania oddzielnie, drzwi klapę itd. też więcej farby zejdzie. A mi chyba nigdy nie udało się skończyć karoserii z 10ml słoiczka.
  2. W poprzek to raz, ale gdy w tym przypadku klej jest twardszy do plastiku to najpierw wyrównaj poziomy np.pilnikiem.
  3. To co masz wyszlifuj całe gąbką 2000 i daj nowa warstwę bazy i powinno być dobrze.
  4. Potrzebuje przednie zderzak do tego modelu, jeśli ktoś ma na magazynie, to chętnie bym pożyczył, i skopiował przednie zderzak, oczywiście pokryje koszty wysyłek, i ewentualnie np. odleje coś jeszcze. Jak już ktoś to czyta, przydały by mi się tez takie metalowe śruby z 6-kątnymi łbami jak Tamiya dawała do swoich F1 1:20 np. do mp4/4, ale to już bym chciał kupić, a nie odlewać.
  5. Ale czemu znowu używasz szpachli? Położysz te Zero paints i i tak się zapadnie tym bardziej przy srebrnym.
  6. Ja stosuje jak najbardziej. Kładziesz z puszki czy aero? Jeśli aero to rozcieńczasz? Kładziesz na kolor czy najpierw kładziesz TS-13. Problem ze ściąganie krawędzi miałem tylko przy clarze rozcieńczonym levelingiem kładzionym na X-1.
  7. Spróbuj jeszcze ułożyć płynami lepiej tę tylna rejestrację, nie dość, że słabo wygląda to pewnie Ci kiedyś odpadnie.
  8. W Evo VI jest inny spoiler niż tu, jednak składasz najpierw dolne elementy i po malowaniu wciskasz górny. Przykleić możesz CA, albo jeszcze bezpiecznie Krista Klear od Microscale.
  9. A tu nawet sporo taniej. https://www.bnamodelworld.com/model-cars-motorcycles-parts-decals-hobby-design-hd02-0369
  10. Według mnie nie da się inaczej niż na oko, farby mają różna gęstość początkową i inaczej zachowa się mat a inaczej połysk i metalizer. Poza tym rożnie się rozcieńcza w zależności od oczekiwanego efektu, np. do wnętrza samochodu delikatna faktura, a czasem warstwa transparentna żeby zachować jakiś preshading, nawet w cywilach np maskownice głośników.
  11. Przede wszystkim nie z pędzla, widać nierównomierność warstwy, a X-11 na tył trochę ciemna, Molotov by się przydał.
  12. Powklejałem wlewy paliwa i zapinki klap przed ostateczną warstwą bezbarwnego, tak aby w razie wpadki przy wklejaniu móc łatwiej poprawić. Następnie położyłem już ostatnią warstwę bezbarwnego.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.