Michaello Napisano 15 Lutego 2008 Share Napisano 15 Lutego 2008 Witam Na prośbę Jakuba Ślęczki wrzucam fotki mojego najnowszego modelu-FW 200 C-5/C-8 CONDOR. Tak od siebie dodam, że model sklejało się bardzo dobrze bez większych problemów chociaż jeśli mógł bym go złożyć jeszcze raz zrobił bym to zupełnie inaczej. Model ma sporo błędów(jestem nowicjuszem) większość jak to z błędami bywa można było ominąć ale to są błędy "nieobycia" z modelarstwem. Dosyć gadania, fotki: TO by było na tyle. Jak widać fotki też nie są najlepszej jakości ale to niestety wina sprzętu i umiejętności ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiton Napisano 15 Lutego 2008 Share Napisano 15 Lutego 2008 To revell?? I jak sie sklejało??Model wygląda na całkiem przyzwoity(mówię o wypraskach) A Twoje wykonanie zdradza jak to napisałeś "brak obycia" a rodzi też nadzieję na sukces !!:-) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HubertK Napisano 15 Lutego 2008 Share Napisano 15 Lutego 2008 (edytowane) No w końcu na tym forum widzę duży model w 1/72 - za to masz wielki plus Ale minusów to ja bym Ci tu też na wymieniał sporo, ale patrząc na moje "wielkoludy" oszczędzę ci słów krytyki.... Tak od siebie dodam, że model sklejało się bardzo dobrze bez większych problemów chociaż jeśli mógł bym go złożyć jeszcze raz zrobił bym to zupełnie inaczej. Hehe... też to sobie powtarzam... tylko gdzie ja kalki do Ju 290 i Bv 222 teraz znajdę .. ale przynajmniej ładnie zdobią półki... pozdrawiam Aha, i prośba: wrzucaj fotki na imageschacka bo fotosik to złooo Edytowane 15 Lutego 2008 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...