Skocz do zawartości

FW 200 C-5/C-8 CONDOR


Michaello

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Na prośbę Jakuba Ślęczki wrzucam fotki mojego najnowszego modelu-FW 200 C-5/C-8 CONDOR.

 

Tak od siebie dodam, że model sklejało się bardzo dobrze bez większych problemów chociaż jeśli mógł bym go złożyć jeszcze raz zrobił bym to zupełnie inaczej.

Model ma sporo błędów(jestem nowicjuszem) większość jak to z błędami bywa można było ominąć ale to są błędy "nieobycia" z modelarstwem.

 

Dosyć gadania, fotki:

 

c1e50053c4bf377e.jpg

 

a9d52006503ad12b.jpg

 

ff20c010dac15b11.jpg

 

30ec25ec969cd3f6.jpg

 

f8987076c2ccb7a1.jpg

 

8a751b81b25d4296.jpg

 

66e90dc9380477e6.jpg

 

48b90268dcf51842.jpg

 

d4c0ef1b82d4d744.jpg

 

6379ca4f55eff986.jpg

 

7c30c3a5fdcaa5e3.jpg

 

b70f7eaab3bf9e73.jpg

 

TO by było na tyle. Jak widać fotki też nie są najlepszej jakości ale to niestety wina sprzętu i umiejętności ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To revell?? I jak sie sklejało??Model wygląda na całkiem przyzwoity(mówię o wypraskach) A Twoje wykonanie zdradza jak to napisałeś "brak obycia" a rodzi też nadzieję na sukces !!:-)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w końcu na tym forum widzę duży model w 1/72 - za to masz wielki plus

 

Ale minusów to ja bym Ci tu też na wymieniał sporo, ale patrząc na moje "wielkoludy" oszczędzę ci słów krytyki....

 

Tak od siebie dodam, że model sklejało się bardzo dobrze bez większych problemów chociaż jeśli mógł bym go złożyć jeszcze raz zrobił bym to zupełnie inaczej.

 

Hehe... też to sobie powtarzam... tylko gdzie ja kalki do Ju 290 i Bv 222 teraz znajdę .. ale przynajmniej ładnie zdobią półki...

 

pozdrawiam

 

Aha, i prośba: wrzucaj fotki na imageschacka bo fotosik to złooo

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach