Skocz do zawartości

Panavia Tornado IDS - Italeri - 1:48


Kiub

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem początkujący modelarzem i zaczynam na poważnie mój pierwszy prawdziwy model który mam zamiar pomalować aerografem.Jest to także moja pierwsza relacja na tym forum. Z góry przepraszam za wszelkie nie dociągnięcia w jej realizacji.No to teraz o modelu: mam zamiar troszkę zwaloryzować mój model przez dorobienie przewodów i różnego rodzaju kabelków.Zgromadziłem trochę zdjęć którymi mam zamiar się wspomagać.Liczę na wasze opinie, komentarze i wskazówki które mi pomogą w budowie.To startujemy!

Tak wygląda pudło.

DSCF0700.jpg

Kalki.

DSCF0701.jpg

DSCF0703.jpg

Wypraski.

DSCF0710.jpg

DSCF0712.jpg

DSCF0713.jpg

DSCF0720.jpg

DSCF0723.jpg

Elementy kokpitu już są wycięte i obrobione prócz drążków pilota.

DSCF0728.jpg

DSCF0734.jpg

DSCF0736.jpg

DSCF0743.jpg

DSCF0745.jpg

DSCF0746.jpg

DSCF0747.jpg

DSCF0749.jpg

Przednia wnęka.Troczę w niej pusto ale mam zamiar to zmienić.

DSCF0738.jpg

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj jak chcesz malować tablice przyrządów i panele boczne to urzyj do tego wykałaczki igły lub pędzelka 00 ja osobiście urzywam wykałaczki.

Też planuje ten model wsumie ze względu na fajne kalki mugłbyś wrzucić fotke schematów malowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i fajnie, kolejna suszareczka:) Miło, że malowany będzie aerografem!

Może być ciekawie!

I wiesz co mnie cieszy? Że zapowiadają się ładne fotki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem nad tym ostatnim (Marineflieger MFG 2 Anniversary aircraft, 2003) ale wydaje mi sie bardzo trudne jak dla mnie z powodu dużej ilości kalkomanii.Jeszcze nie podjąłem decyzji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie wiesz, ale dla pewności - tu są dobre fotki fotela Twego (zapewne to ten):

http://www.ejectionsite.com/mk10a.htm