Skocz do zawartości

Spitfire Mk IXc 1:48 Eduard


emaks

Rekomendowane odpowiedzi

Uśmiałem się z tego tekstu o TDI'ku. A teraz tak serio. O zmyciu nie ma mowy! Jak miałbym to zrobić? Swoją drogą to faktycznie - sloty są zaślepione, a okopcenia zostały po akcjach, kiedy zaślepek jeszcze nie było. Okopcenia za KM chyba domaluje, zapomniałem o nich.
Te wszystkie błędy wynikają z tego, że nie specjalnie przygotowałem sobie jakąkolwiek dokumentację. Na samym początku pisałem, że marny ze mnie modelarz. Kleje dla przyjemności, tak, żeby model mi się podobał. Następny będzie lepszy.
P.S. Na żywo te okopcenia aż tak strasznie nie wyglądają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kwestionuję tego, że maszyny potrafiły być mocno okopcone. Ale dobrze zrobiony kopeć to nie tylko jego "ilość" ale też odpowiedni kształt czy kolor dla konkretnego modelu samolotu. Tutaj bardziej pasuje do Bf-109 niż do Spitfire. Okopcenia przed wydechami też są raczej mało prawdopodobne. Na początku sugeruję malować bardziej delikatne okopcenia i dopiero później jakieś mocniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.