Skocz do zawartości

T-90SA Revell 1/72


FAHR

Rekomendowane odpowiedzi

Model przeleżał w stanie 40% ukompletowania przez około 4 lata na szafie, zbierając tylko kurz. Za namową żony postanowiłem zrobić z tym porządek i w ciągu 3 dni posklejałem go do kupy i pomalowałem, nie wdając się już w dalsze przeróbki.  Teraz będzie zbierał kurz w gablocie. 

 

001.JPG

002.JPG

003.JPG

004.JPG

005.JPG

006.JPG

007.JPG

008.JPG

009.JPG

010.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem ładny. Parę drobnych uwag "czepialskiego":

- lina z tyłu (ostatnia fotka) nienaturalnie wygięta. To się tak nie ułoży, w naturze sztywność giętna liny jest "okołozerowa". Chyba była ukształtowana do przełożenia przez belkę do wyciągania z błota, której trochę brakuje

- kopeć przy wydechach nawet jak na rosyjskie diesle moim prywatnym zdaniem ciut nadmierny.

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Belki nie ma, bo na algierskiej pustyni nie ma błota;)

Diesel lubi dymić, a chciałem jeszcze dodać zacieki z oleju. 

Liny mają dość delikatny łuk, one tak jeżdżą w takim ustawieniu zaczepione o tylne haki i zaczepy na błotnikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.