Grzegorz Napisano 18 Kwietnia 2008 Share Napisano 18 Kwietnia 2008 (edytowane) Kuter KH-200 na przyczepie holowanej PKH 200 Kuter holowniczy KH-200 jest przeznaczony do pchania przed dziobem, holowania za rufą przy burcie promów przewozowych i czołowych montowanych z parków pontonowych znajdujących się na wyposażeniu wojsk inżynieryjnych w szczególności PP-64 viewtopic.php?t=696&postdays=0&postorder=asc&start=0 . Kuter KH-200 może służyć także do przeprawy 20 żołnierzy desantu lub ładunku o ciężarze do 2000kg oraz do wykonywania prac pomocniczych podczas urządzania przepraw przez przeszkody wodne i innych prac związanych z zabezpieczeniem inżynieryjnym działań wojsk. Jednostka holownicza kutra KH-200 to samochód ciężarowy URAŁ-375 viewtopic.php?t=715 . PARAMETRY TECHNICZNE: Wymiary główne kutra: - długość całkowita 8,25 m - szerokość całkowita 2,28 m - wysokość ze sterówką 2,54 m - zanurzenie średnie 0,72 m -masa kutra z wyposażeniem - 4200 kg • ładowność – 2000 kg lub 20 osób; • prędkość max. pływania - 22 - 24 km/h; • pojemność zbiornika paliwa – 2 x 100 l; • silnik napędowy kutra - SW 680/185A/1 lub SW 680/193/1, wysokoprężny; • moc silnika – 136 kW; • uciąg max. na biegu: przednim - 2100 kg, wstecznym - 1200 kg; • zużycie paliwa z czasie holowania - 26 l/mth; • przewożenie - przyczepa specjalna 2 - osiowa bez osi skrętnej i o masie - 3230 kg. -Pojemność zbiorników paliwa 200 l Osuszenie zezy: - pompa ręczna dwukołowa o wydajności 40 l/min Czas wodowania i wyciągu kutra z wody ok. 5 min Zespół napędowy typu SW 680 Delfin lub Delfin 2 Edytowane 18 Kwietnia 2008 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PKD4GA Napisano 18 Kwietnia 2008 Share Napisano 18 Kwietnia 2008 Czad. Kiedy zaczeli montowac "budy" ? Dawniej to byly kabriolety, a tu elegaansia zabudowa - to fabryczne czy jaks pozniejsza modernizacja ? Pozdr. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 18 Kwietnia 2008 Autor Share Napisano 18 Kwietnia 2008 (edytowane) Były cały czas, na zdjęciach z ćwiczeń nigdy ich nie pokazują. To tak jak 2S1... Mają doczepne pływaki wypornościowe a w sieci ani jednego zdjęcia w takim układzie. Pływaki leżą w magazynach( na podstawie 10 BKPanc...) Edytowane 18 Kwietnia 2008 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PKD4GA Napisano 18 Kwietnia 2008 Share Napisano 18 Kwietnia 2008 (edytowane) No wlasnie jako wierny fan nieodzalowanego programu "Poligon" (Wojsko, wojsko, maszeruje wojsko, twoi chlopcy, Polsko), pamietam ze zawsze plywaly bez. Moze do wodowania to zdejmowali ? Pozdr. Pawel Edytowane 18 Kwietnia 2008 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 18 Kwietnia 2008 Autor Share Napisano 18 Kwietnia 2008 Na pewno w koszarach stają z "zakładanym dachem" (organoleptycznie...). Na wszystkich zdjęciach jakie mam tego kutra w ruchu, czyli w trakcie pływania "osłona" jest zdjęta. "POLIGON" to było coś, na tamte czasy... no może za wyjątkiem ryku bębnów w czołówce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 19 Kwietnia 2008 Autor Share Napisano 19 Kwietnia 2008 I kilka zdjęć z Lubuskiego Muzeum Wojskowego w Drzonowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotroperatorkh200 Napisano 1 Lutego 2022 Share Napisano 1 Lutego 2022 Miałem na plutonie i kutry z brezentami i z blachą, to są tylko osłony do przechowywania i transportu, podczas pracy kutra niemożliwe by to zostało bo by nie było jak pracować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.