Łuki87 Posted January 6, 2021 Share Posted January 6, 2021 (edited) Hej mam do was pytanie odnosnie jakości odlewów poszczególnych firm produkujących modele. Dlaczego się o to pytam , gdyż kupiłem USS Missouri 1:350 RAVEL, gdyż myślałem że ta firma jest dosyć popularna i dobra jeśli chodzi właśnie o odlewy. I ich dopasowanie, A tym czasem przy składaniu tego okrętu bardzo dużo używam szpachlówki. Jak oglądałem okręty 1:350 na agtom.eu np Bismarck różnica w cenie jest spora bo od 160 zł do 360 zł a ten najdroższy jest wlasnie ravel. Czy istnieje coś czym mògłbym się sugerować przy wyborze modelu, np firma rokiem produkcji czy może czymś zupełnie innym? A może po prostu przesadzam i takie zjawisko jest po prostu naturalne ? Jeszcze jestem początkującym modelarzem i nie bardzo wiem czy zwracać na to uwagę czy po prostu kupować taki model który mi się spodoba nie patrząc na nic ? Z góry dziękuję za pomoc Edited January 6, 2021 by Łuki87 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...