MORVILxv Napisano 27 Grudnia 2022 Share Napisano 27 Grudnia 2022 Witam , jestem nowy w modelarstwie, i mam kilka istotnych pytań: 1. Czy farby emaliowe (od Revella) aż tak śmierdzą? Otworzone okno wystarczy? 2. Czy farby emaliowe trzeba rozcieńczać? Słyszałem że trzeba, potem dowiedziałem sie że jednak nie, ale było już za późno bo kupiłem (Color Mix) 3. Czy potrzebna jest mata do cięcia? Jak narazie używałem deski do krojenia z kuchni 4. Czy do farb emaliowych trzeba kupić podkład? Do pędzla, nie mam aerografu. Jeśli tak to wyślijcie link. 5. Jakie marki modeli polecacie? Jak narazie miałem wszystko od Revella, to chyba dobra firma? 6. Czy cążki można zastąpić skalpelem? 7. W jaki sposób mieszać farby? I gdzie? To chyba tyle, mam nadzieję że pomożecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giberes Napisano 27 Grudnia 2022 Share Napisano 27 Grudnia 2022 (edytowane) Tym razem odpowiem, choć pewnie i tak dostaniesz od kogoś reprymendę, że nie przeczytałeś tematów dla początkujących. Odpowiedzi na większość pytań są na forum, może z wyjątkiem deski do krojenia. 1. Nie. Tak. 2. Nie trzeba, ale rozcieńczone dadzą ładniejszy efekt. 3. Nie. Najtańsza mata jest w sieciówce Action- ok 8-10zł, na początek 4. Nie. 5. Wg możliwości kieszeni, zainteresowań, umiejętności. Opinie na forum pomogą. 6. Tak, kwestia wygody i bezpieczeństwa. 7. Najprościej patyczkiem w pojemniczku. Nie mieszaj w puszce oryginalnej całej farby z rozcieńczalnikiem, tylko odlej potrzebną ilość i ją rozcieńczaj. Zapoznaj się z tematami dla początkujących Edytowane 27 Grudnia 2022 przez giberes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...