Skocz do zawartości

Leopard 2a7


Kudacior

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, z racji że jestem nowy w modelarstwie mam parę pytań.

1. W jaki sposób mam przyklejać elementy fototrawione, wiem że klejem cyjanoakrylowym tylko interesuję mnie jakiś inny dokładniejszy sposób taki aby nie pokleić sobie palców

2. Drugie pytanie to gdzie mogę zakupić metalową lufę do leoparda 2a7

3. Gdzie mogę zakupić T-90m Tiger model 4614, wyszedł rok temu ale nigdzie nie da się kupić

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Klej CA w żelu - wolniej schnie i masz parę sekund na manewrowanie elementem; nakładasz metalową szpilką.

2. Lufa do Leoparda 2A7 to ta sama co do wersji 2A6. Wejdź na stronę sklepu modelarskiego (np. MojeHobby, albo PlastModel) i jeśli znajdziesz model czołgu to będą do niego też możliwe dodatki w opcjach.

3. Szukaj po googlach i sklepach modelarskich. Jeśli nie znajdziesz to eBay albo aliexpress pomoże. Ewentualnie sklepy zagraniczne.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, patrykd napisał:

Nie kupuj na moje hobby bo to najdroższy sklep z możliwych. Lepiej Exito już

Jak w każdym sklepie - jeden asortyment jest tańszy, inny droższy. Zależy czego konkretnie szukasz - oczywiście ceny możesz porównać zawsze. Na ich plus są inboxy zestawów i odnośniki do dedykowanych dodatków pod wybrany zestaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, mandrivecs napisał:

1. Klej CA w żelu - wolniej schnie i masz parę sekund na manewrowanie elementem; nakładasz metalową szpilką.

2. Lufa do Leoparda 2A7 to ta sama co do wersji 2A6. Wejdź na stronę sklepu modelarskiego (np. MojeHobby, albo PlastModel) i jeśli znajdziesz model czołgu to będą do niego też możliwe dodatki w opcjach.

3. Szukaj po googlach i sklepach modelarskich. Jeśli nie znajdziesz to eBay albo aliexpress pomoże. Ewentualnie sklepy zagraniczne.