Skocz do zawartości

Jestem początkujący


Olek

Rekomendowane odpowiedzi

Nie jestem związany z żadnym sklepem modelarskim, więc teoretycznie to nie do mnie, ale... Hmmm... trudne pytanie, szczególnie że budżet masz nie największy.

Gdybym miał zaczynać z taką kasą, poszedłbym do marketu budowlanego i kupił nożyk precyzyjny (z wymiennymi ostrzami, takimi trójkątnymi, nie ten wysuwany). Kosztuje mniej więcej dychę, i arkusik najdrobniejszego jaki znajdziesz papieru ściernego. Może to być coś koło 600, może to być 1000 lub drobniejszy (parę złotych).

Jako pierwszy model wybrałbym coś z firmy Tamiya. Lubię pojazdy, więc pewnie byłby to jakiś jeep w skali 1:35. Kosztuje mniej więcej 50PLN. U tego samego sprzedawcy (żeby wysyłka była jedna) kupiłbym klej (Tamiya extra thin cement - jeden z najlepszych, jakie możesz kupić, poza tym jedna buteleczka starczy Ci na lata) i ze trzy farbki o wybranych przez Ciebie kolorach, takich żeby pasowały do modelu, który sobie wybierzesz. Wybrałbym chyba Vallejo, bo to farbki rozcieńczane wodą, i jest duży wybór kolorów.

Potem poszedłbym do Rossmanna i kupiłbym szklany pilniczek do paznokci. Potem poszedłbym do Empiku i kupił ze dwa pędzelki, jakieś małe (nazywają się Happy color, o ile się nie mylę). Jeden jak najmniejszy, a drugi - może taki, żeby miał na końcu włosia 2-3 mm szerokości. 

Na początek to Ci wystarczy, i o ile się nie mylę, zmieścisz się w budżecie, a jeśli nie, to przekroczysz go bardzo nieznacznie.

Edytowane przez krn78
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, krn78 napisał:

Nie jestem związany z żadnym sklepem modelarskim, więc teoretycznie to nie do mnie, ale... Hmmm... trudne pytanie, szczególnie że budżet masz nie największy.