Baron Posted September 1, 2008 Share Posted September 1, 2008 Tak jak w temacie, znalazłem na allegro.pl kompresor, pompkę samochodową http://allegro.pl/item427593781_kompresor_pomka_sprezarka_samochodowa_300_psi.html Można pod to podłączyć aerograf i przerobić na wtyczkę do gniazda domowego Posiada ktoś coś takiego? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptorf22 Posted September 1, 2008 Share Posted September 1, 2008 Kiepskie rozwiązanie, głośny, grzeje się, mało trwały. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baron Posted September 1, 2008 Author Share Posted September 1, 2008 Po jakim czasie się grzeje i jakie to ma skutki?? Mało trwały- ile idzie nim modeli pomalować?? Każdy kompresor jest głośny. Jestem początkujący w modelarstwie plastikowym i zajmuje się jak na razie kartonowym znacznie tańszym. Tak więc nie mam wielkich wymagań i modeli plastikowych często kleić nie będę, chodzi mi o jak najtańszy sprzęt który 'daje rade' pomalować jakiegoś pancerniaka w skali 1:72 ewentualnie 1:35 wiem, że pędzelkiem takich efektów wizualnych pędzelkiem nie osiągnę jak przy pomocy aerografu z tym, że kompresor trochę kosztuje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mx3 Posted September 1, 2008 Share Posted September 1, 2008 Daruj sobie ten wynalazek. Tym nie można koła w rowerze na pompowac a co dopiero malowac model przy stałym ciśnieniu! U mnie to ustrojstwo dopompowało jedno koło od samochodu zagrzało sie przy tym strasznie (jakies 5 min pracy) i dale już jego praca nie przebiegała prawidłowo bo nie dawało ciśnienia. Szkoda na to pieniedzy to ju lepiej złożyć ze złomu i agregatu lodówkowego kompresor. Jak dobrze poszukasz to przy jego budowie jedyny duży wydatek to będzie reduktor. Pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...