kermit zaba Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 Jak już zauważyłem wcześniej, ohy i ahy znikną po położeniu lakieru... Faktura przypomina papier ścierny, to boli mnie najbardziej, a spawy wyszły dziwnie. Do tego muszę wyprostować uchwyty bo wyglądają nienaturalnie. Radźcie Koledzy, bo mi ręce opadły, a szkoda mi znowu wrzucać to do kreta... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TankRed1070 Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Jak już zauważyłem wcześniej, ohy i ahy znikną po położeniu lakieru... Faktura przypomina papier ścierny, to boli mnie najbardziej, a spawy wyszły dziwnie. Do tego muszę wyprostować uchwyty bo wyglądają nienaturalnie. Radźcie Koledzy, bo mi ręce opadły, a szkoda mi znowu wrzucać to do kreta... No jest trochę paprochów ale ja bym poszdł dalej: sido + wash i zobaczył jak to będzie wyglądać wtedy. Może co większe grudki po prostu zeskrobać? Spawy moim zdaniem OK. One dopiero zaczną wyglądać po wash-u. Tył: czemu nie zrobiłeś nowej łopaty? Jak już siedziałeś nad tymi cudnymi osłonami reflektorów warto było i to pomęczyć. Pozdrawiam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rtoipmodest Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Faktura przypomina papier ścierny, to boli mnie najbardziej, a spawy wyszły dziwnie. Do tego muszę wyprostować uchwyty bo wyglądają nienaturalnie. Jaką farbą malowałeś? Jak psikałem Humbrolem przy około 2Atm to robił mi się straszny baranek. A może to kwestia plastiku? Na fotach wygląda fajnie. Co do uchwytów to widzę 2 krzywe. Ja bym spróbował naprostować 1 z nich. Jak popatrzysz na wozy w jednostkach (ja myślę o USArmy) to nieraz widać pogięte uchwyty itp. Dawaj do przodu i obyś nie przesadził z odrapkami (nie lubię tego). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kermit zaba Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 sido + wash i zobaczył jak to będzie wyglądać wtedy Niestety chyba wiem co wyjdzie, bo podobnie miałem na Fuchsu. Sido wniknęło w fakturę farby, nie dało rady jej wyrównać. Może w niektórych miejscach przeszlifuję filcem, albo czymś podobnym. Jaką farbą malowałeś? Jak psikałem Humbrolem przy około 2Atm to robił mi się straszny baranek. Ja też na zegarze miałem 2Atm, a malowane było emalią MM. Może to kwestia za dużego ciśnienia? Dzięki za rady i uwagi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rtoipmodest Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Jaką farbą malowałeś? Jak psikałem Humbrolem przy około 2Atm to robił mi się straszny baranek. Ja też na zegarze miałem 2Atm, a malowane było emalią MM. Może to kwestia za dużego ciśnienia? Dzięki za rady i uwagi Ja teraz maluję MM i przy większym ciśnieniu bo mam nową dmuchawkę i raczej jest gładziutko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kermit zaba Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 Ja teraz maluję MM i przy większym ciśnieniu bo mam nową dmuchawkę Smile i raczej jest gładziutko. To ja już nie wiem... Metoda prób i błędów tylko zostaje, no chyba, że się jakiś spec od aero wypowie. Przeszlifowałem go koszulką bawełnianą, jest o wiele lepiej, niestety straciłem jeden uchwyt na burcie i obydwa na masce... Tył: czemu nie zrobiłeś nowej łopaty? Jak już siedziałeś nad tymi cudnymi osłonami reflektorów warto było i to pomęczyć. Łopata zestawowa w pełni mnie satysfakcjonuje Nie wygląda źle, myślę, że zdrapywanie jej i robienie nowej tylko dla satysfakcji mija się z celem. Bawimy się dalej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
filon Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 Baranek w emaliach robił mi się od złego rozcieńczalnika: farba wysychała (gęstniała) w locie. Obecnie używam rozcieńczalnika (nie rozpuszczalnika - to ważne) uniwersalnego do emalii (emalii ftalowych) z marketu. Ewentualnie można podczas rozrabiania farby dolać kilka kropel terpentyny - działa jak retarder dla akryli: przedłuża czas schnięcia farby. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kermit zaba Posted January 5, 2009 Author Share Posted January 5, 2009 filon a czy mówimy o terpentynie balsamicznej? Do emalii używam rozcieńczalnika Wamodu, który wydaje mi się bardzo lotny. Baranek powstaje albo przez za wysokie ciśnienie, albo przez farbę, która schnie w locie. Coś muszę wykombinować, bo szkoda tej całej roboty zalewać badziewną powłoką... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kermit zaba Posted February 24, 2009 Author Share Posted February 24, 2009 Nieoczekiwany zwrot w akcji spowodował, że BTR znowu na tapecie Fotka z lakierni: Postęp na dzisiaj: Co dalej, nie mam zielonego pojęcia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TankRed1070 Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 Oj oj co to będzie? piaskowy jakiś? Egipski może? Syryjski? Izraelski? Dziwy panie... Coś Ty mu zrobił? Kąpiel w krecie? Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kermit zaba Posted February 25, 2009 Author Share Posted February 25, 2009 Chyba balans bieli mi w aparacie wysiadł, dziwne, bo IS nie ma przekłamanych kolorów... Jedyne co mu zrobiłem to przylepiłem to i tamto zbliżając go do nieuchronnego: malowania kamuflażu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TankRed1070 Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 A! Dzięki. Bo już się bałem że jakiś "nagły zwrot akcji.." Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kermit zaba Posted February 25, 2009 Author Share Posted February 25, 2009 Mały zwrot akcji się pojawił, a mianowicie zaprezentuję dzisiaj trzy stadia przepoczwarzenia Maskowanie Malowanie Podziwianie Udało się ustawić WB, więc kolory jak najbardziej odpowiadają rzeczywistości. CDN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kermit zaba Posted February 27, 2009 Author Share Posted February 27, 2009 "Mały" postęp Osłony reflektorów: Mechanizm kierowniczy: Wygląd zbliżony do końcowego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kermit zaba Posted February 28, 2009 Author Share Posted February 28, 2009 Ciąg dalszy. Dół bloku silnika pomalowany gęstą farbą, po przetarciu metalizerem będzie wyglądać bardziej naturalnie. A teraz pytanie: jak wygląda układ wydechowy w tym transporterze? bo to ślepe zakończenie rury nie wygląda zbyt finezyjnie... Z góry dzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TankRed1070 Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Cześć. Podoba mi się. Ładnie wyszło malowanie a te siatki na reflektorach dodają smaczku. Pozostaje czekać na ciąg dalszy bo jak myślę nastepnym smaczkiem będą koła. Czy dasz jakieś bambetle na górę? Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kermit zaba Posted March 11, 2009 Author Share Posted March 11, 2009 Siatki na reflektory to moje oczko w głowie (tak samo jak hak, lina wyciągarki, spawy, przekładnia kierownicza....... ). Nie będę na niego wrzucać żadnych gratów, będzie cieszyć oczy czystą linią transportera Nie doczekałem się pomocy co do wydechu, więc pojechałem do Warszawowa, wczołgałem się pod BTRa i obejrzałem wszystko dokładnie. A tam powyginana rura, obejmka, śrubka, nakrętka, zagięty płaskownik i dziwnie patrząca ochrona . Po powrocie wyczarowałem coś takiego: Ale po złożeniu okazało się, że jest kolizja z kołem, więc poprowadziłem rurę inaczej: I teraz całość wygląda tak: Jak widać kalki ładnie siadły, sido wyschło, trzeba złapać się za washa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TankRed1070 Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 pojechałem do Warszawowa, wczołgałem się pod BTRa i obejrzałem wszystko dokładnie. No i patrz jakich poświęceń modelarstwo wymaga. Młodzi! Bierzcie przykład! Pięknie to wszystko wygląda nie ma co. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kermit zaba Posted March 18, 2009 Author Share Posted March 18, 2009 eeee, takie poświęcenia to czysta przyjemność Zabrałem się za kurzenie. Na początku myślałem, że trochę przegiąłem, ale później wyjrzałem za okno i stwierdziłem, że mój samochód nie wygląda dużo lepiej. A jest jak najbardziej cywilny i anty-poligonowy Niestety foty nie oddają całego uroku. Myślę, że dopiero przy dziennym świetle zacznie to jakoś wyglądać. Czas na kółka i resztę podwozia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kermit zaba Posted March 18, 2009 Author Share Posted March 18, 2009 A na podwieczorek podwozie: To w takim razie na kolację galeria Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TankRed1070 Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Super. Na zdjęciach kadłuba widać trochę paprochów ale mam nadzieję, że nie są na stałe przyklejone do farby ;-) Pokaż jak wygląda na kołach! pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kermit zaba Posted March 18, 2009 Author Share Posted March 18, 2009 Nie ma galerii, bo już padam. Za to strzeliłem parę fot na szybko. Voila! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kermit zaba Posted March 19, 2009 Author Share Posted March 19, 2009 Dziękuję za wsparcie i zapraszam do galerii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.