Skocz do zawartości

Imperial Guard/Chaos Baneblade - Games Workschop - bez skali


Skoti

Rekomendowane odpowiedzi

Dłuuuugo się zastanawiałem czy przystąpic do konkursu. Nie mam takiego doświadczenia modelarskiego jak wielu z Was. Dopiero kompletuję wszelkie pigmenty, washe, aerografy itp. Ale postanowiłem zaryzykowac. I w ramach tego ryzyka, wybrałem coś co połączy moje dwie pasje - modelarstwo oraz wargamming.

 

Dlatego moim wyborem jest czołg Baneblade. Jedna z największych jednostek pancernych w całym warhammerze.

 

Zamierzam go wykonac w barwach oddziału gwardii imperialnej, która zdradziła imperatora i przeszła na stronę chaosu.

 

Malowanie - cały czas się wacham nad dwoma wariantami - ale co wyjdzie to się zobaczy.

 

Niestety nie będzie tutaj kilkunastu blaszek fototrawionych czy pół tony żywicy oraz gąsienic ogniwkowych.

 

A teraz In-Box:

 

Benek01.jpg

 

Benek02.jpg

 

Benek03.jpg

 

Benek04.jpg

 

Benek05.jpg

 

Benek06.jpg

 

Benek07.jpg

 

Benek08.jpg

 

Benek09.jpg

 

Benek10.jpg

 

Mam nadzieję, że kogoś zainteresuje moja relacja. Nie obiecuję szybkiego tempa, jedynie starania o dobre wykonanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 52
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Skoro nie ma skali, to przynajmniej podaj, jakie są wymiary modelu.

 

Jakieś 25 cm długości i 15 cm szerokości. Ze sponsonami szerszy.

 

dokładne rozmiary podam jak skleję bryłę pojazdu.

 

 

 

Oczywiście, że będę go brudził, oddam do młotkowni i zaleję przepracowanym olejem silnikowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę wrzucał mutacji bo zdradziecki oddział przechodzi pod dowództwo mojego lorda Legionu Alfa, a ja nie param się magią chaosu. Ale na pewno na znaki imperialne będą naniesione znaki chaosu to samo spotka kalkomanie czy inne oznaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach