Skocz do zawartości

[In-box] Mig-23 MLD 1:72 Zvezda nr 7218 [Poszukuję]

Szyms

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

To mój pierwszy post na forum więc witam wszystkich. A teraz do rzeczy.

Ma ktoś zdjęcia wyprasek i kalek tego zestawu?

ZV7218.jpg

Dodatkowo chciałbym się dowiedzieć czy warto nabyć i wykonać, jeśli nie to jakiej innej firmy polecacie model Miga-23 w tej skali, dodam że chciałbym go wykonać w polskim malowaniu.

Pozdrawiam

PS Mam nadzieję, że pytanie zadałem w dobrym dziale. Przeszukałem wiele stron i for i niestety nie udało mi się znaleźć zdjęć tego zestawu.

Szczerze to o takie "drobiazgi" to mi nie chodzi. Może trochę różnić się od oryginału. Jestem początkujący i nie wnikam w takie szczegóły. Poza tym czytałem, że zestaw ten pozwala na wykonanie samolotu w barwach

28 Pułku Lotnictwa Myśliwskiego, Słupsk. Tak przynajmniej jest podane tutaj - http://www.sklej.pl/model416_21159.html.

To nie są drobiazgi...

Generalnie nie ma dobrych modeli Miga-23MF. Osobiście kupiłbym model Bilka http://www.hobbysta.pl/mikojan-mig23mf-flogger-p-7391.html lub przy mniejszych pieniądzach model Academy:

http://www.jur-met.win.pl/sklep/product_info.php?products_id=1151&utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2009-09&utm_content=1151

W tym modelu Zvezdy nie ma polskich kalek, ale można kupić coś takiego za małe pieniądze:

HD72015a.jpg

Kalki do 007 firmy HiDecal:

Jednak nie mają one godła 28 SPLM w wersji pierwszej eskadry. Jedyny z nich pożytek to numer 007 i głowa Siuksa. Godło 28 SPLM w tej wersji jest w kalkach Intechu.

Swoją drogą to jakby ktoś był zainteresowany to tu mi się udało zebrać wszelkie modele i dodatki do Miga-23 w różnych skalach, o których wiem (choć ostatnio nie aktualizowałem tego zestawienia):

Modele i dodatki - Mig-23

Edytowane przez Gość

Oj kłania się czytanie ze zrozumieniem

Proponowany zestaw to model firmy Zvezda Nr. kat. 7218 i komplet kalkomanii firmy Hi-Decal Line: MiG-23