Jump to content

Jarekk

Members
  • Content Count

    2,552
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

17 Good

Personal Information

  • Location
    EPWA

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pewnym rozwiązaniem może być utwardzenie tej balsy, np. Kaponem lub jakimś lakierem Nitro i szlif. Kłaki znikną. Testowałem ten pomysł na sztachetach do płotu i wyszło OK.
  2. No, no. Super już wygląda.
  3. Siedzenie w domu obowiązkowe, więc "Iwonka" przyśpiesza. Drobnymi detalami, wciąż do przodu.
  4. W Instrukcji T-55A już tych taśm nie ma, jest za to "skrzynka z pompą do napełniania układów". Taśmy są tylko w instrukcja T-54A.
  5. Skoro zagadka nie została rozwiązana do tej poty to stawiam swój typ a właściwie pewniak. Te elementy to rozłożone taśmy do mocowania beczek z paliwem.
  6. Instrukcja T-54A z 1971 roku już te siatki z osłonami przeprawowymi zawiera (str 37). Jednak na ogólnym rysunku kadłuba na początku jeszcze nie. Niekonsekwencja związana z aktualizacją starej rosyjskiej instrukcji z nowymi wersjami krajowymi T-54?
  7. Z instrukcji wygląda, że siatki nie miały otworów, gdy nie było jeszcze klap zamykających. Potem już były. Z drugiej strony cześć rysunków z instrukcji to rosyjskie oryginały nie poprawiane. Reszta to nasze aktualne rysunki.
  8. Obawiam się, że tylko papier w bibliotekach wojskowych.
  9. 1:144 - AZ-Model 14402 Fokker F.VIIB 3m Military 1:72 - Valom 72037 Fokker F.VIIb/3m - pasażer do poprawki. 1:72 MS-14 Broplan Fokker F.VII/3m - wersja bombowa ( dla porządku).
  10. Otwór w kadłubie 550 mm x 800 mm.
  11. Nie zapomnij o półce na szczotkę ryżową do wycierania butów. Najpierw spody butów o szczotkę a potem do góry. 😛
  12. Z tymi kołami przy drabince to byłbym ostrożny. Zwykle ich nie było. A jeśli już to zdecydowanie mniejsze.
  13. Nie. Chociaż na pokazach wieszali czasami 4 środki bojowe. Zewnętrzne belki były tylko paliwowe. 4 bomby mogły spaść po nieciśnięciu przycisku "awaryjny zrzut podwieszań". 😛
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.