Skocz do zawartości

Jarekk

Użytkownicy
  • Zawartość

    2480
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Informacje

  • Skąd
    EPWA

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jarekk

    TKS FtF 1/72

    Ładne maleństwo. Kolorki Hataki bardzo mi się podobają. 😛
  2. Jarekk

    TKS z nkm wz. 38 FK-A 20 mm / IBG 1:35

    Zestaw blaszek poraża pozytywnie ilością detali i ceną. Pięć elementów przykuły moją uwagę: 1. cz. 23a nie jest mocowana do ramy silnika tylko do górnej powierzchni skrzyni biegów, 2. cz. 22a ma wówczas inne położenie, jest mocowana do ramy silnika, 3. na osłonie silnika nie ma wycięcia na filtr i sam filtr odstaje bardziej w lewo, 4. brak pedału blokowania działka do strzelania, 5. brak tego wszystkiego co jest pod belką podłużną stropu.
  3. Jarekk

    TKS z nkm wz. 38 FK-A 20 mm / IBG 1:35

    Nie do końca tak jest Andrzeju. Lufa mierzona przez bigmodela jest oryginalna! Co do warsztatu to temat uśpiony z powodu totalnego braku czasu na modelowanie. 😞
  4. Sprzedam zestawy kalkomanii w skali 1:35 do niemieckich czołgów Pz I, Pz II i PZ IV: Pz I - BIzon Decals BD-356016 - cena 25 zł + koszty listu poleconego, Pz II - ProDecals - cena 20 zł + koszty listu poleconego, Pz IV - ProDecals - cena 20 zł + koszty listu poleconego. Możliwy odbiór osobisty w Warszawie.
  5. Jarekk

    Lotnik na lądzie - warsztat ogólny

    Gdybyś zrobił nóżkę z boku to mógłbyś w niej umieścić kabel do zasilania. Mniejsze szanse na jego uszkodzenie. Przed zawiasem jest coś co jest elementem otwierania drzwiczek.
  6. Jarekk

    Lotnik na lądzie - warsztat ogólny

    Nie wypatrzyłem na czas Twojego warsztatu. I te zmiany na forum i tytuł (?). 😞 Skoro masz Marshalla to radiostację WS 9 masz na stronie 26. Ma ona też inną podstawę anteny niż WS 19. Ad 1 - Zdecydowanie tak, chociaż drzwi są wyłożone od środka sklejką (?) i czasami nie jest ten element malowany jak kolor zewnętrzny. Ad.2 - Ten muzealny Mk I nie ma reflektorów przed chłodnicą. Mam jedno zdjęcie otwartych drzwiczek, ale nic nie widać. Może były mocowane jak na zdjęciach na stronie 16?
  7. Jarekk

    Lotnik na lądzie - warsztat ogólny

    Piękne maluchy i jeszcze piękniejsze trofea. Gratulacje. Co do MH to mam trzy uwagi. 1. Siedzenia były pokryte brezentem, który ma brązowany odcień, a u Ciebie bardziej przypomina to skórę. 2. Radiostacja. Patrząc na pałąki to nawiązuje ona do WS 19. Chyba ta radiostacje jest w zestawie modelu. Jednak w czasach jak powstawał ten pojazd to ona jeszcze nie istniała lub powstawała. Nie spotkałem wersji MH I-II z radiostacją WS 19. Za to jest sporo zdjęć z radiostacją WS 9, która wówczas królowała w pojazdach brytyjskich. 3. Dwa akumulatory radiostacji były umieszczone w drewnianych skrzynkach. Akumulator obok kierowcy, jak widać na zdjęciu, już nie.
  8. Jarekk

    Jeffery Poplavko Lukgraph 1/35

    Niestety nic konkretnego nie mogę Ci zaproponować .... jeszcze. Nie brałem tego kolory jeszcze na warsztat. Garford czeka w kolejce.
  9. Jarekk

    Jeffery Poplavko Lukgraph 1/35

    Jak dotychczas pewniaków z archiwów nie ma. Ostatnio moda na ten kolor jest taka jak na tych Garfordach. Jest to nawet zbieżne z kolorem zachowanym na działach w muzeach rosyjskich. Jasna zieleń oliwkowa.
  10. Jarekk

    Jeffery Poplavko Lukgraph 1/35

    Lukgraph trzyma klasę. Pięknie Ci ten model wychodzi. Będzie "Wnuczek"?
  11. Jarekk

    Nowości lotnicze 2018 - 1/72

    Dużymi krokami zbliża się kolejny bardzo ciekawy model. Po Bellance J-300 "Lituanica" i "Cape Cod" mamy w zapowiedziach samolot braci Adamowiczów. Bellanca J-300 Special "Warsaw". https://www.72news.eu/2018/11/dorawings-boxart-bellanca-j-300.html
  12. Dokładam kilka procentów. Moje zdjęcia zabytkowych kół T-55 z MWP i jeden muzealny rosyjski: Sporo szwów się zachowało jednak.
  13. Odwiedziłem kilka czołgów T-55 w WMP i na Sadybie i nie spotkałem tam płyt nadsilnikowych z nadspawaną taśmą.
  14. Jarekk

    T-34/85 1/35 LWP

    Obawiam się, że na obu zdjęciach są "Kaczory", czyli masze modyfikacje T-34/85. Zmian jest dużo. Były też przystosowane do brodzenia po dnie, inny osprzęt na burtach, itd. Popatrz na rury wydechowe na kolorowym zdjęciu i ich osłony. Ogólnie do standardu T-34/85M1 przebudowano wszystkie a do T-34/85M2 bardzo mało. Szukanie różnic na zdjęciach - temat rzeka.
  15. Co do reflektorów to coś jest na rzeczy. W MWP tylko Merida ma "radzieckie" reflektory. Reszta faktycznie te wskazane na "krajowe". Na drugim zdjęciu z AP widać na reflektorze jakieś śruby. Czeskie AM-y mają na reflektorach te 4 śruby, wcześniejsze modele już nie - "WWP - T-54/55 variants in detail".
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.