ralf Napisano 18 Września 2009 Share Napisano 18 Września 2009 Model firmy Italeri w malowaniu Polskich Lini Lotniczych LOT z 1939r. jest w nim wiele podzespołów wykonanych od podstaw np: fotele pasażerów rolety okienne pułki na bagaże osłony silników w modelu zostały wymienione silniki BMW na Bristol Pegasus firmy CMK oglądajcie i komentujcie Relacja z Budowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilex7 Napisano 18 Września 2009 Share Napisano 18 Września 2009 Bardzo ładny model, widać, że dużo pracy zostało niego włożone. Jeżeli chodzi o szczegóły to łopaty śmigieł mogłyby być bardziej doszlifowane – niestety przy kolorach metalicznych widać każdą ryskę. Fajny pomysł z firankami i fotelami; czy masz może zdjęcia wnętrza przed złożeniem połówek kadłuba. Czy przód ma kolor czarny czy ciemny granat? Jakimi farbkami go malowałeś, pędzlem czy aerografem? Fajne zdjęcia z kręcącymi się śmigłami - chociaż - bałbym się siedzieć w samolocie gdzie, klapy w dół, lotki w prawo, ster pionowy w lewo a ster poziomy w dół Jeszcze raz duże za tematykę i model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ralf Napisano 18 Września 2009 Autor Share Napisano 18 Września 2009 dzięki przód jest czarny malowany areografem farbami Gunze co do zdjęć wnętrza to są w relacji z budowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilex7 Napisano 18 Września 2009 Share Napisano 18 Września 2009 dzięki przód jest czarny malowany areografem farbami Gunze W sumie to zadałem pytanie mało precyzyjnie, chodziło mi czy malowałeś: - Gunze H; - Gunze C - Gunze Metalizer; - Gunze Super Metalizer? dzięki co do zdjęć wnętrza to są w relacji z budowy Czy możesz mi pomóc, bo nie potrafię znaleźć tej relacji? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p_bladek Napisano 19 Września 2009 Share Napisano 19 Września 2009 Witam. Wprawdzie lotnictwo cywilne jest mi obce ale powiem jedno. Kawał dobrej roboty. Podziwiam za samozaparcie i wytrwałość jeśli chodzi o wnętrze, mnie czasami trafia w 48-mce a Ty w 72-ce. Podziwiam. Modelik ładny. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jachud3 Napisano 19 Września 2009 Share Napisano 19 Września 2009 Wszyscy słodzą, ja pomarudzę. Jak już robisz wnętrze (firaneczki nie powiem, ładne ) to przynajmniej postaraj się domalowywać każdy szczegół, zwłaszcza, że eksponujesz to wnętrze. Widać niedomalowany fotel, jakieś krzywo pomalowane framugi drzwi. Pierścienie Townenda nierówno pomalowane, mógłbyś chociaż się postarać i zamaskować taśmą Tamiya do malowania, to nie zabiera tyle czasu a efekt znacznie lepszy. O śmigłach już się koledzy wypowiedzieli. Mam wrażenie, że samolot stoi troszeczkę krzywo (prawe podwozie pod lekkim skosem?) Kalka na ogonie się lekko błyszczy - może wina flesza, ale dziwnie wygląda. Plus za fotki z kręcącymi się śmigłami Tyle ode mnie... pamiętej, że to MOJE ZDANIE i masz prawo się z nim nie zgadzać pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ralf Napisano 19 Września 2009 Autor Share Napisano 19 Września 2009 pilex7 malowany Gunze metalizer aluminium i reszta farbami serii H http://www.modelarstwo.org.pl/forum/viewtopic.php?t=37188 link do relacji z budowy jachud3 Widać niedomalowany fotel który fotel Pierścienie Townenda nierówno pomalowane były malowane od taśmy tylko farba mi naleciała za nią ale przepalanie kolektorów w prawdziwych samolotach nie było chyba takie równomierne od linijki co do kalki to wina flesza i z przekrzywieniem to też jakieś złudzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jachud3 Napisano 19 Września 2009 Share Napisano 19 Września 2009 Na piątej fotce, pod literką "L". Czternasta fotka, fotel pomazany farbą A co do pierścienia... widziałeś kiedyś jakiekolwiek zdjęcie z takim przepalaniem? Jeśli tak, to chętnie zobaczę... Weź np. P.11 albo Karasie. Takie nierówności nie miały szans się pojawić, ponieważ pierścień Townenda to była osobna blacha, przyłączona do silnika w celu jego chłodzenia + zmniejszenia oporów powietrza... pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ralf Napisano 19 Września 2009 Autor Share Napisano 19 Września 2009 co do 14 zdjęcia się zgodze ale na 5 to jest zagłówek biały nie widziałem nigdy tego kolektora wiec nie wiem jak to wyglądało ale nie wydaje mi się to tak strasznie krzywe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jachud3 Napisano 19 Września 2009 Share Napisano 19 Września 2009 ale na 5 to jest zagłówek biały Cholercia, rzeczywiście Teraz spojrzałem na inne fotki... Przepraszam, mój błąd nie widziałem nigdy tego kolektora wiec nie wiem jak to wyglądałoale nie wydaje mi się to tak strasznie krzywe Confused Internet jest pełen zdjęć... Pamiętaj, że zdjęcia wszystko uwypuklają, więc nawet najmniejsze 'odchylenie' od poziomu jest baardzo widoczne. Dam Ci radę odnośnie maskowania - odtłuść najpierw powierzchnię, na której masz zamiar przykleić taśmę. Poprawi to jej przyleganie do plastiku, a co za tym idzie -> farba nie podcieknie. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ralf Napisano 19 Września 2009 Autor Share Napisano 19 Września 2009 wielkie dzięki wogóle osłony silników było ciężko zamaskować( różne wypukłości itp.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jędrek Napisano 19 Września 2009 Share Napisano 19 Września 2009 koledzy opisali uwagi co do wykonania modelu, mi się bardzo podoba tematyka (LOT) i wkład pracy Jędrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.