Skocz do zawartości

LAV TUA Italeri 1:35


premier1986

Rekomendowane odpowiedzi

Po wielu miesiącach ukończyłem mój pierwszy pojazd. Jestem średnio zadowolony nie ukrywam, ale nauczyłem się na nim wielu nowych ciekawych technik.

Malowanie aerografem. Farba główna Vallejo Air 71075 z dodatkiem opóźniacza. Lakiery również Vallejo Air.

Składało się go całkiem przyjemnie muszę przyznać. Mimo że Italeri to przy składaniu szpachla nie była zbyt często używana.

Ocenę pozostawiam wam. Konstruktywna krytyka przyczynie się do podniesienie jakości kolejnego modelu.

 

Oto zdjęcia:

 

101_2970.JPG

101_2972.JPG

101_2976.JPG

101_2977.JPG

101_2978.JPG

101_2979.JPG

101_2981.JPG

101_2983.JPG

101_2984.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam jestem początkujący... co mogę powiedzieć.. hmm.. ładnie sklejony, ładnie pomalowany, choć te wizjery troszkę Ci nie wyszły. Moim zdaniem, brakuje mu śladów eksploatacji tzn. obić itp, szczególnie na tych jego ostrych krawędziach.. widzę że go próbowałeś brudzić.. i fajnie ale widzę że jest brudny, ale nie obity. Obicia rób na początek gąbeczką, ładnie i prosto się to robi. ładnie koła Tobie wyszły. Na pewno bym wymienił antenę bo tą to chyba psu z gardła wydarłeś żartuję oczywiście. ale wymień ją. Ogólnie maszyna moim skromnym zdaniem Bardzo ładna...

ps. ta antena go bardzo psuje. poszukaj w goglach jak wyglądają anteny we współczesnych pojazdach. Są troszkę inne:) proste itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

Fajny modelik. Jak na pierwszy raz to ładnie sklejony i pomalowany Wygląda całkiem-całkiem. Zmień tylko tę antenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamów sobie antenę z martola.pl widziałem tam ostatnio anteny do amerykanów jakchiś właśnie w skali 1:35 tylko na tej stronie jak będziesz to w opcji wyszukaj antena wpisz przez dwa n, są tam dobre, świetne ,metalowe anteny. chyba 16 zł 2 szt.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza