Skocz do zawartości

Scania R500 V8


fpatryk99

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka Jestem początkującym modelarzem i zabrałem się za zrobienie pierwszej ciężarówki bo zawsze musi być ten pierwszy raz. Jeśli chcecie to mówcie jakie chcecie zdjęcia i czego dokładnie to zrobię bo mogę w prawie każdej chwili. Dobra nie będę się rozpisywał daje foty KOMENTUJCIE I OCENIAJCIE

http://pokazywarka.pl/kxzkaf/

niestety nie umiem wstawiać tak żeby się od razu odtwarzało i raczej się nie nauczę myślę że Pokazywarka to dobra strona żeby wstawiać zdjęcia bo prawie tak samo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciezki model sobie wybrales jak na pierwszy , kilka rzeczy trzeba jednak otwarcie napisac:

 

Po pierwsze - nie wstawiaj zadnych linkow i tego typu rzeczy w temacie, tylko konkretne zdjecia, to nie takie trudne;

po drugie - niewiele moge napisac o modelu obejzawszy dwa zdjecia, wiem tylko ze jest niepomalowany i zapomniales przykleic kilka rzeczy, ale skoro piszesz, ze to Twoj pierwszy model to jest ok. wszyscy zaczynalismy od czegos ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Nigdy mi sie nie chce logowa zeby cos napisac ale to nie mialem zadnych wachan bo az mi sie cos robi jak cos takiego widze.

Byłes kiedys na formu?

Widziales galerie?

Przeciez na tych zdjeciach nic nie widac.specjalnie takie ciemne sa?

 

Linków nigdy nie otwieram chyba jak kazdy ale jakos sie zmusilem i otworzylem.(to nie jest to ze nie potrafisz wstawiac zdjec tylko poprostu ci sie nie chce).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo lepszymi bym ich nie nazwał. A co do ciagłego powtarzania "jak chcecie to mogę jeszcze zdjęcia porobić"..ok, wiem, że jesteś młody ale to jest Twoja galeria i Ty tu zamieszczasz zdjęcia swojej pracy, więc to Twoja autoprezentacja. Jednym zdaniem albo robisz serię konkretnych zdjęć i je tu prezentujesz albo nie warto zawracać sobie d... skoro Ci się nie chce, bo tracisz tylko czas użytkowników.