strazakpawel Napisano 22 Października 2013 Share Napisano 22 Października 2013 Dobry wieczór, Jako że jest to mój pierwszy model na waszym forum, to tak kilka słów o sobie. Jestem Paweł i studiuję 1 rok administracji w Krakowie. modelarstwem interesuje się od około 4 lat, jednak wcześniej składałem modele kartonowe, jednak ze względu na warunki lokalowe musiałem zmniejszyć warsztat co spowodowało przerzucenie się na plastik. Model który wam prezentuje to pierwszy plastik jaki skleiłem na poważnie, owszem wcześniej składało się ale jako dzieciak i nie na poważnie. Co będzie charakteryzowało moje prace ? Ze względu na ograniczone fundusze nie stosuje aerografu, maluje pędzlem farbami akrylowymi, nie stosuje płynów pod i na kalki, staram się nie stosować szpachli bo po prostu nie umiem jej obrobić. Moje modele zazwyczaj będą monotonne ( niewiele kolorów, brak efektów postarzania). Na pewno nie uważam się za super modelarza, ot po prostu lubię się odstresować w weekend po uczelni i bardziej lubię sklejać niż malować, ale to będzie widać , staram się robić zdjęcia najlepiej jak umiem choć stary aparat nie pomaga, a lubię "pochwalić się" moja twórczością nie tylko w gronie przyjaciół ale również w gronie specjalistów, licząc na fachową pomoc. Głównie będę sklejał moje ukochane okręty oraz ze względu na cenę i powszechną dostępność samoloty w małych skalach Teraz przejdźmy do rzeczy. Model U-213 zacząłem budować w czwartek popołudniu a zakończyłem w niedziele późnym wieczorem. Został sklejony z Model-setu Revella którego serdecznie polecam, naprawdę przyjemy start w tą materie. Gdy go robiłem przypominała mi się misja z Medal of Honor gdzie należ podkładać ładunki wybuchowe na U-boota . Fotki: Zapraszam do oglądania i oceniania. Pozdrawiam. Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...