Skocz do zawartości

H-13 Sioux


siero182

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

W oczekiwaniu na zamówione bajery do Avengera odwiedziłem dziś "sklep z zabawkami mający półkę modelii" u mnie w mieście i nakręciłem się na złożenie tego oto modelu:

 

p1000773sd.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Na chwilę obecną złożyłem do kupy silnik, pomalowałem Pactrami. Czarne części pociągnąłem delikatnie suchym pędzlem. Resztę lekko pobrudziłem coby sterylny nie był.

 

p1000762z.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

p1000764q.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Zapraszam do oglądania i komentarzy/krytyki/oceny.

Pozdrawiam, Przemek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krystek, nie wątpię, że blaszki niesamowicie dodałyby uroku modelowi, jednak nie chce się porywać z motyką na księżyc, na razie chciałbym potraktować ten helikopter treningowo, jestem początkujący i nie chciałbym na starcie szarpać się, wolę na razie nauczyć się pracować z plastikiem, poza tym w najbliższej przyszłości będę inwestował w kompresor i aero a to po kieszeni trochę szarpnie. Oczywiście nie przeczę, iż kiedyś gdy będę już kleił lepiej zainwestuje raz jeszcze w ten model, kupię do niego blachy i zrobię porównanie.

Pozdrawiam, Przemek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na trening to troche kiepsko wybrałeś ze względu na ażurową konstrukcję ogona. Trzymam kciuki i przypatruję się uważnie gdyż mam go w planach, ale jako shortrun Pavli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, jak malować? Czy mogę prosić o podpowiedź jakiegoś schematu, raczej wojskowy? kalki mam takie jak na linku poniżej, nie wiem czy wersja podana na opakowaniu będzie miała cokolwiek zgodnego z rzeczywistościa? Wersje malowania też są w linku.

 

http://www.mojehobby.pl/italeri-0095-american-light-helicopter-bell-ah-1-ab-47-p-1-1721059.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach