Jump to content

faza69

Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

  • Location
    Helmond NL
  • Interests
    samoloty 1/72
  1. No ja jego. Wyobrażałem sobie że to będzie proste. Ale dobra nie będę wyważał otwartych drzwi i zabieram się za testowanie Gunze i Tamki. O efektach powiadomię wszystkich którzy pomogli mi wyrażając swoją opinię. Dzięki.
  2. poczytam trochę o Gunze, bo prawdę pisząc nie brałem wcale Gunze pod uwagę.
  3. To drugie. przy normalnym malowaniu upitolę się zawsze, a co dopiero po tym
  4. Solo wyjdź z mojego mózgu. NATYCHMIAST.
  5. Moi drodzy,chyba włożyłem kij w mrowisko, ale dorzeczy. Najważniejszą dla mnie sprawą jest szybkie schnięcie i tyle. Gunze odpada. Tamiya.... mam białą, najlepsza biel ever. Tyle tylko że nie radze sobie z mieszaniem. Wolę jak producent ma gotowe odpowiedniki np.F.S. Kasa raczej nie gra roli, jak się robi modele za kupę kasy to nie ma kompromisów,każdy chce żeby efekt końcowy był jak milion dolców, prawda? Skłaniałbym się (za waszą poradą ) ku Tamce, może ktoś się wypowie jeszcze? Coś może o AK, ktoś używał?
  6. Przez całe moje modelarskie życie malowałem humbrolami i rewelami i przyszedł czas na zmiany. Zainteresowali mnie dwaj producenci farb akrylowych AK interactiv i HAKATA. Za AK przemawia to że mają wszystko emalie wasche panel linery dedykowane rozposzczalniki super metalizery itd. HAKATA na plus trochę niższa cena, jakościowo ponoć też dobrze no i polskie. Do zmian skłonił mnie przede wszystkim brak czasu. Z humbrolami zapomnij o wekend edition, czyści mnie jak muszę czekać cały dzień aż farba wyschnie. Chcę szybkiego efektu, ponieważ rzadko się zdarza że mogę mieć 2 ,3 dni na dłubanie. Co polecacie?
  7. Bardzo mi się podoba. Śliczności,chociaż kokpit powinien być w tej wersji pomalowany na h 149, wnęka kółka ogonowego i małe wnęki przy goleniach głównych na "indiańską czerwień"
  8. Sam surfacer niewiele pomoże,chyba że dasz kilka warstw,ale wtedy zaleją się linie.Radziłbym papier wodny,ja używam 2000,ale 1200,1500 też będzie ok,i wtedy podkład lekkie przetarcie i gotowe.ewentualnie tam gdzie efekt jest niezadowalający prysnąć raz jeszcze. poza tym podoba mi się Twoje podejście do tematu,ja jestem już zepsuty przez producentów dodatków:)
  9. Wnęki podwozia w Interior Green były na F4U-4 Co do gsb to zawsze miałem z tym problem,moim zdaniem najlepsza jest pactra a-120,jeśli chodzi o odpowiednik FS-15042 Eksperymentalnie takiego samego Corsair'a pomalowałem model masterem 1772e blue angel,wyszedł super.Żółty dla leniwych to aerozol od tamki,dla oszczędnych żółty pigment do farb którymi maluje się ściany(przepraszam typ tych farb wyleciał mi z głowy)1:1 z białą pactrą wychodzi świetnie . Jak na debiut z aerkiem to jest ok,ja pierwszy raz waliłem z pięciu atmosfer teraz to wygląda tak konsystencja mleka 0.8 do 1.4at zależy co. Sukcesów pozdrawiam RR
  10. Nie najprawdopodobniej,to JEST najprymitywniejszy model mirag"a .Jeśli tak wygląda cała oferta tej firmy to katastrofa.
  11. A lakier Ci zmatowieje jak na nim kurz osiądzie ale jest dobrze
  12. ładnie się zapowiada .Materiały są ok.Teraz oberkamy co Lodowy chłopak z tego wyciśnie
  13. Współczuję i gratuluję,bo jeśli chcesz utrzymać poziom(wysoki)na zewnątrz to niech moc będzie z Tobą
  14. Żółty otok na siłniku był znakiem szybkiej identyfikacji podczas operocji ataku na Okinawę. Poza tym że to model Testorsa jest ok. Tylko wyprostuj podwozie i maszt antenowy trochę do tyłu
  15. Sliczności.Szkoda że Hase i Revell przestały się lubić była by szansa na przepak i parę dyszek w kieszeni.(patrz B-25)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.