Jump to content

skala72

Members
  • Content Count

    4,561
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by skala72

  1. Mam nadzieję, że "Green Devile" nie będą w wersji pływającej (ze śrubami).
  2. Cisza, ale wkrótce powinniśmy usłyszeć salwy. Na bank, wkrótce można spodziewać się również 7TP z dwoma wieżami i pewnie ......... bo figurki niemców są.
  3. Pewnie wiecie już, że w najbliższym numerze (29) nie znajdziemy Pragi RV?? Otrzymamy za to model Vickersa E typ B. Praga pojawi się za miesiąc w nr. 30 (mam taką nadzieję!!!)
  4. Wyrazy współczucia, jest mi niezmiernie przykro. [']
  5. Gratuluję, bardzo ładny model.
  6. Przestali wycinać "dodatkowe" elementy z ramki i tyle. Myślę, że Vickers i 7TP powinny ukazać się niebawem, w końcu już "są".
  7. Dokładnie, skala H0 i na dodatek są to modele już gotowe, droższe od kitów.
  8. Hmm, chodziło o figurki czeskich lub niemieckich żołnierzy, teraz również polskich.
  9. Ta Praga specjalna to ki diabeł, co to za cudo, łącznościowa??
  10. Supeł, wiedzy nigdy nie za wiele. Tylko ciężarówki czy warsztatowe również mieliśmy??
  11. Tak, są ponownie i reszta również, odłożyłem Pz.III (ostatnia sztuka). Artur, prośba, pisz na priva lub przez FB.
  12. No jak tak mówisz, to znaczy, że prawda. Jeżeli chodzi o 10 BKZm, to mam tylko trzy książeczki z kilkoma małymi obrazkami. O Pragach ani słowa, tylko ... że miały być :( PS. o jakiej kolekcji zdjęć 10 BKZm mówisz??
  13. Ja nie jestem pewien czy to aby na 100% jest Polska Praga. Owszem, na pace nasi i to jeszcze z bronią, ale różnie umundurowani. Jak patrzyłem na zdjęcia tablic rejestracyjnych, to te co widziałem miały tylko 4 cyfry, gdzieś jeszcze widziałem 5 cyfr, ale nie pamiętam na jakim pojeździe (chyba ... PF 508/III Łazik). Osobiście nie jestem przekonany w 100%, że jest to nasz, a nie np. Węgierski lub Rumuński lub... Nie wiem, wszystko co piszą, to, że miały być lub prawdopodobnie mieli, ale ... no właśnie, ale... Nie będę się sprzeczał.
  14. Szukaliśmy, patrzyliśmy i patrzyliśmy i ni duda na 100%, że to Polaka Praga.
  15. Masz może to zdjęcie?? Znajomi mówili, że jest jakieś zdjęcie, ale nikt go nie widział. Wszystko tylko podobno i miało być: Ciężarówka PRAGA RV w Polsce Źródło pochodzenia ciężarówek Praga RV w Wojsku Polskim jest niejasna. Przypuszczalnie latem 1939 roku Polska otrzymała 300 ciężarówek Praga RV. Samochody przekazali Niemcy, jako rozliczenie zobowiązań niemieckich w ramach polsko – niemieckiej umowy za tranzyt kolejowy do Prus Wschodnich. Samochody te były nowe zdobyte zostały przez Niemców po zajęciu Czechosłowacji. Cieżarówki RV docierano podczas jazd terenowych przez szeregowyc
  16. Ale Prag RV nie było w WP w 1939 roku. Nie ma nawet wzmianki o nich, poza tą, że mieliśmy dostać. Jak już figurki, to tylko Niemców lub Czechów. A na prawdopodobnie, bym się nie opierał.
  17. A czym się różniła wersja polska? Podobno właśnie od Niemców je mieliśmy... Mieliśmy mieć, ale nie mieliśmy, chyba, że potraktować wjazd wrześniowy, jako "dostawę" sprzętu. Nigdzie nie ma wzmianki o tym, że Niemcy dostarczyli nam Pragi za tranzyt do Prus. Czasu zabrakło
  18. Dałeś czadu (i do pieca!). Modele super, gratulacje.
  19. Noto teraz na bank ukaże się Praga RV w wersji niemieckiej (i tylko w takiej).
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.