Jump to content

macias13_84

Members
  • Content Count

    124
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

  • Location
    OPOLE

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zestaw może na pierwszy rzut oka nie powala, ale trudno mu jednak odmówić potencjału. http://fighters.forumactif.com/t74356-modelsvit-1-48-yak-1b-de-de-la-poype-cg-3-normandie-mai-43 Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  2. Jeżeli masz na myśli tę wersję: To same łopaty i tak były drewniane
  3. Znajdź chociaż jedno zdjęcie Po-2 z metalowym śmigłem Polskie licencyjne http://www.polishpropellers.com/pl/wsk-m-11d-polikarpov-po-2/ Edycja: Oryginalne radzieckie http://www.polishpropellers.com/unknown-ussr-manufacturer-m-11d-polikarpov-po-2/
  4. Tak się zapytam, skąd pomysł że śmigło było metalowe? Ewidentnie drewniane śmigło z mosiężnymi okuciami. 10sek w googlu https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6d/Polikarpov_Po-2.jpg
  5. Zerknij tutaj. http://modelwork.pl/viewtopic.php?f=86&t=33939 Niestety zdjęcia padły https://www.google.pl/search?q=signum+jak-9p&biw=1920&bih=957&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjR1cmJ34jLAhUp1XIKHfndDq8Q_AUIBigB
  6. No nie jest tak do końca. Kolory na MK.I/II powinny być tak rozmieszczone. W miejscu gdzie występuje czarny był na tych wczesnych wersjach przedział akumulatora, wraz z Mk.V przeniesiony do tylnej części kadłuba i tam już pozostał na stałe, wszystkie późniejsze wersje miały już tak samo Z fotelem w MK.I różnie bywało były metalowe całe zielone, były też brązowe bakelitowe, bez zdjęć konkretnego egzemplarza nie sposób określić. Kolor tapicerki to też inna bajka mogło być tak, lub tak. Materiał fotela nie definiuje koloru obicia. Natomiast wersja metalowa różniła się kształtem wnęki siedziska, w metalowym wnęka na spadochron siedzeniowy ciągnęła się w poprzek siedziska na całej jego szerokości, w bakelicie w kształcie "rozciągniętego" sześcianu centralnie.
  7. macias13_84

    LA 5 italeri

    Jeżeli dla Ciebie karta koloru na sklepie internetowym jest wyznacznikiem to powodzenia w doborze kolorów, bo możesz się zdziwić jak otworzysz słoiczek martola jest już bliższa prawdy http://www.martola.com.pl/pl2681/produkty9925/RLM_02___Grau A tu "oryginalny" kolorek
  8. Mam ten model, te górki jak to ująłeś to są zgrubienia na okuciach kratownicy. Czepiasz się Kubixa o jakieś wyimaginowane błędy, których niema, a sam walisz babole w postaci niezaszpachlowanych dziur po wypychaczach
  9. Skoro widać to po co ojca uczyć dzieci robić?
  10. Wszystkie IX miały drewniane, innych nie było
  11. "O" jest typowe dla brytyjskich Mk.I, dla III to normalny drążek P-51A - Mustang I P-51B/C - Mustang III
  12. Na poniższych zdjęciach jest moim zdaniem prawidłowo: Na powyższym zdjęciu jest czarny panel z prawej strony za fotelem pilota, z tego co się orientuję to był on tylko w Mk.I i II, gdyż tam znajdował się przedział akumulatora, od mk.V gdy przeniesiono go bliżej ogona kabinę malowano do wręgimocowania fotela w RAF IG, wszystko za nią w NFM. Nie wiem jak z przedziałem akumulatora. To tak na wszelki wypadek jakby ktoś wpadł na pomysł malowania czarnego obszaru za fotelem w Mk.IX
  13. Ramy drzwiczek przedziału radio i akumulatora chyba powinny być wklejone od środka
  14. Podejrzewam że Pomidor pytał retorycznie w związku z oryginałem w stosunku do modelu, a nie czy pomalowałeś owiewkę od środka
  15. Dobra przejrzałem "Polski samolot i barwa" na str.289 jest zdjęcie PK@H może nie większe, ale lepszej jakości, wyraźnie widać że litery "PK" mają zbliżony kolor do pasa na ogonie, natomiast indywidualna "H" jest ciemniejszego odcienia zarówno od "PK" jak i rzeczonego pasa
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.