Jump to content

Daniel

Members
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

  • Location
    Jedlicze
  1. Jeżeli chodzi o wiedzę to proponuję dołączyć do The T-34 Interst Group. Również znajdziesz tam mój dorobek modelarski z T-34
  2. Życie życiem a przydała by się prawda historyczna. Na tym etapie jeden dzień pracy.
  3. A teraz największy błąd to ma być T-34-85 z fab.112 a płytę tylną użyłeś z fab.183.
  4. Jeszcze jedno koła napędowe też inne, wcześniejszy typ.
  5. Tylko 2 małe uwagi, wymień osłonę km strzelca bo ta z Dragona mało przypomina oryginał. Dużo lepsza jest z Academy. Wczesne T-34-85 nie miały przewodów do świec dymnych z tyłu kadłuba.
  6. Egz.o nr.1-12 metalowe, eks. jugosłowiańskie nr.13-15 płótno.
  7. Fińskie w większości też miały met. skrzydła a dopancerzenie fotela dodano po wojnie zimowej. Takie same jak w Fokkerze D 21. Anglicy zaczęli montować takie płyty po doświadczeniach BoB.
  8. Pytanie, czy jugosłowiańskie Hurricane na pewno miały takie płyty panc. za plecami pilota? Na pewno takich nie miały Hurricany w Finlandii, Rumuni i Belgi. Ponadto te wczesne nie miały celowników tylko muszki kołowe.
  9. Moim zdaniem 235 był wyprodukowany w fab. 174, świadczą o tym koła-brak nacięć na gumie są tylko otwory ulgowe,wielkość i kształt dodatkowych zbiorników paliwa,brak z tyłu dodatkowego zaczepu holowniczego charakterystycznego dla z.112, kształt poręczy na wieży.
  10. - brak na przednich błotnikach kierunkowskazów - fotele załogi z innej bajki
  11. Cześć, wiesz że marudzenie często pomaga w ustaleniu prawdy merytorycznej. Wiesz mi, że IS-3 nr.111 miał identycznego orła jak 112. Parę lat temu miałem możliwość obejrzenia foty 111 z boku, niestety starszy pan nie dał się przekonać, aby chociaż zrobić skan. Rok temu ponownie ponowiłem próbę i się okazało,że właściciel zdjęcia zmarł, a rodzina rzeczy po nim wywaliła na śmietnik. Pozdrawiam Daniel
  12. Moje drobne uwagi:IS-3 orzeł do poprawy, powinien być standardowy malowany szablonem, T-34 nr.235 mniej więcej taki kształt cyfr tylko z tyłu, z boków wieży analogicznie jak 236,237.T-34-85 nr.214 z tyłu wieży nr. namalowany prosto. SU-76 malowanie po lipcu 1945, orzeł w czerwonym kręgu. Su-57 malowanie hipotetyczne- brak zdjęcia.
  13. Ba-10 rosyjski kamuflaż zielono-brązowy. BA-10M z nr. R-22 po remoncie czyli zieleń fińska, swastyki czarne. Jest taka prawidłowość, że nr. ewidencyjne były malowane na pojazdach po remontach w Varkus. Ten egz.w 1941 służył wraz z BA-3 R-21 i BA-6 R-18,19 w 7 Er.Ps.AutoJ.
  14. To nie jest wyjście, spróbuj ściągnąć zdj. a zobaczysz jaką ono ma jakość.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.