Jump to content

TAW

Members
  • Content Count

    662
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

TAW last won the day on March 6

TAW had the most liked content!

Community Reputation

213 Excellent

About TAW

Personal Information

  • Location
    New Hoota

Recent Profile Visitors

1,164 profile views
  1. TAW

    1/35 T-90M

    Czyli szykuje się kolejny zacny, bezkompromisowy warsztat
  2. Coś tam niby z tymi rozjaśnieniami było robione i na etapie tuż po malowaniu było widać. W galerii już ten efekt nie jest widoczny - jeśli chcesz się bawić dalej w rozjaśnienia to pamiętaj żeby następnym razem iść trochę odważniej. W tym momencie wyszło zbyt monotonnie zielono a delikatny weathering kurzowy (który sam w sobie wyszedł bardzo fajnie) też nie pomaga w ożywieniu tej bryły. Jedynym akcentem przełamującym tą zieleń jest rdza - zbyt mocna i rzucająca się od razu w oczy. O gąsienicach - gumiaki mają swoje ograniczenia - nie ułożyły się najlepiej a to błoto jak odpadało to chyba nałoży
  3. Przetrzyj jeszcze koła i gąsienice w miejscu styku z kołami czymś metalicznym i chyba będzie A i jeszcze można zapuścić ciemny wash na kratki na płycie nadsilnikowej. Jak na 72 to bardzo fajnie wyszło
  4. Kawał dobrego good jobu jak mawiał mój kierownik. Wiem że bardzo ładnie wyszło malowanie kamuflażu, ale osobiście bardziej podoba mi się w takim post-zimowym stanie. Ta biel dodaje mu charakteru prawdziwej, eksploatowanej maszyny. Ogólnie bardzo podoba mi się ten model
  5. Nie wszystkie idealnie takie same ale nie było tak źle jak myślałem, że będzie Jak na moje lewe ręce to nawet sprawnie poszło a po malowaniu stopi się z tłumem.
  6. Błotniki na miejscu i pierwsza porcja blaszek już czeka. Więc kształt ogólny już jest, została jeszcze waloryzacja i spawy w paru miejscach. A potem pasjonujące składanie kół i gąsek.
  7. No niestety będę musiał z tym żyć, ale taki kompromis między niepewnością z DSami a rozdrobnionymi Bronkami. Paul Budzik zastosował je u siebie i szczerze mówiąc nawet tego nie zauważyłem, wiec mam tylko nadzieje, że na żywo też nie będą razić po oczach. Najważniejsze, że będę miał luz psychiczny bo będę mógł malować i brudzić czym chcę i czym mam. http://paulbudzik.com/tools-techniques/M48/m48-construction-page3.html
  8. Bardzo ładny grunt ale patrząc na zabielonego Tygrysa i dość suchy grunt to może to dziwnie wyglądać. Trochę śniegu na pewno by się przydało i do tego więcej mokrych akcentów - skoro już po zimie to jakieś roztopy byłyby mile widziane. Ewentualnie jakby było więcej śniegu to biorąc pod uwagę morale Niemców w '45 to i mógłby się pojawić jakiś bałwan z wąsem . Ale tak na serio to zrób jakieś zdjęcie z położonym czołgiem na tej podstawce to będzie widać jak się to komponuje.
  9. Poczytałem wczoraj o tych DSach na różnych zagranicznych forach i straszne historie... Jednym siedzą jak siedziały a innym potrafią pęknąć po niecałym roku na nieruszanym modelu mimo, że olejami po nich nie robili. Wynika z tego, że z DS nie znacie dnia ani godziny... Z resztą na Leopardzie też mi się zestawowe plastikowe rozwaliły, więc nie będę ryzykował tego produktu Dragona żeby potem demontować koło napędowe z gotowego modelu. Wieczorem zamówię taki zestaw AFV Club.
  10. I tak właśnie zrobię. Tylko wciąż się zastanawiam nad użyciem chemii olejnej... Chociaż jakiś wash błotny z dodatkiem pigmentu czerwonej ziemi albo wet effectem. @michal0281czym traktowałeś te swoje gąski? Zabezpieczałeś bezbarwnym po pomalowaniu przed brudzeniem?
  11. Pojazd ciekawy, nietypowy, rzekłbym endemiczny. Niezbyt urodziwy więc mi jak najbardziej się podoba Widać dużo włożonej pracy w budowę. Wykonanie na poziomie malarskim - rewelacyjne! Od malowania przez oleje i brudzenie wszystko ze sobą świetnie współgra - zdążyłeś już nas do tego przyzwyczaić jako Król Bałkanów na tym forum (a nie tylko Albanii ).
  12. @Sebpamiętam właśnie miedzy innymi ten temat dlatego zadałem takie pytanie. No i biję się z myślami po tym co tu piszecie - z jednej strony nie będę się tym czołgiem bawił a z drugiej czasem trzeba będzie go wyciągnąć żeby zetrzeć kurz z półki. Gdyby tu miały być jakieś zwisy to nawet bym się nie zastanawiał tylko brał ogniwkowe, ale w Pattonie gąsienice były napięte, więc jak dla mnie trochę sztuka dla sztuki i żeby wydać kasę bo zestawowe nie wyglądają źle. Martwię się jedynie o trwałość. Poza tym jak tak patrzę na te Broncowe to rozumiem, że w modelarstwie potrzebna jest cierpliwość ale z
  13. Co mi się podoba w Twoim malowaniu @Spotter to to, że już na etapie aerografu model prezentuje się bardzo przestrzennie. Patrzę i naprawdę widać głębię E no nie przesadzaj - przecież zmienił kolor a to już kolosalna różnica Poza tym taki styl malowania sobie wypracował i dobrze wychodzi. A jak coś wychodzi dobrze to po co zmieniać? Zbyt wcześnie żeby oceniać, że znowu na jedno kopyto już na tym etapie. Jeszcze dużo pracy i chemii tu pójdzie więc z takimi stwierdzeniami lepiej wstrzymać się do galerii.
  14. Na pewno spróbuję jak to będzie wyglądać. Chętnie zaoszczędzę masę czasu i grosza bo jedyny ciekawy zestaw ma tylko Bronco - bardzo pracochłonny. Z resztą te DSy nie wyglądają źle - jak się uda wyczyścić wewnętrzną stronę ze śladów po wypychaczach i dobrze skleić to tragedii nie ma. No właśnie - a czym najlepiej kleić? Extra Thin czy CA? A po co ściągać gąski ze skończonego modelu?
  15. Zrobiłem wannę z zawieszeniem. Pozostały jeszcze błotniki i koła. Nowa faktura odlewu. Poprawione koło napędowe - Dragon zapomniał o trzech dziurach do wyrzucania błota. No i nie mogłem się powstrzymać, żeby nie przymierzyć Po zainstalowaniu błotników dojdą jeszcze spawy. Powoli zbliżam się do gąsienic a nigdy nie pracowałem z DSami więc mam parę pytań bo słyszałem, że to bardzo delikatna sprawa jest. Wiem ogólnie żeby z olejami nawet nie podchodzić. Czym wiec malować - farby rozcieńczone MLT nic im nie zrobią? Druga sprawa co z brudzeniem -
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.