
Maxy
Members-
Content Count
79 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
2 NeutralPersonal Information
-
Location
Mazowsze
-
Interests
Historia współczesna, lotnictwo
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Taki troche inny Jak-40, http://scalemodels.ru/articles/13650-Mars-Models-1-72-k-40-liros--letajushha-meteolaboratori.html
-
Mam pytanie, gdzie był opis poprawek do modelu HobbyBosa ? Te przedłużenia zbiornika, wirnik i takie podobne?
-
Poprawki przy wirniku to samoróbki czy Bilmodel? Na pływaki zgłaszam się.
-
Jak przesuwałem szybko zdjęcia w dół strony to nie zorientowałem się gdzie kończą się zdjęcia prawdziwego ... Mam tylko wrażenie ze latający ma bardziej opuszczone powieki. Fantastyczny model.
-
Ukazał się tomik North American P-51 Mustang w serii 100 lat polskich skrzydeł. Autorem tekstu jest Wojtek Matusiak. Z tego powodu warto go kupić jako uzupełnienie do różnych obcojęzycznych publikacji o Mustangu. Zdjęcia w większości znane ale są większe i widać więcej szczegółów. Autorem rysunków barwnych jest .... nie będę pisał. Autor dalej nie wie jak odsuwała się osłona kabiny Malcolm Hood w Mustangu. Nie wie że prowadnice po których odsuwała się osłona nie były równoległe do linii podziału blach. Poskąpił także że kolorów na światełka pozycyjne w rysunku samolotu. Wszystko szare. Książeczka omawia skrótowo wszystkie wersje Mustangów użytkowanych przez PSP na Zachodzie.
-
1. te opancerzenie to dodatkowa płytka pancerna od spodu samolotu, osobna część w zestawie. 2. silnik nie ten co w Su-22M4. Jednak to mało widoczne. Nie miałem w ręku tego "wczesnego" Su-22M3
-
te dodatkowe opancerzenie to miały tylko Su 22 z Afganistanu. Do polskiego Su-22M4 wizualnie wystarczy ten chwyt powietrza. Jak chcesz poprawiać silniki to jednak musisz dotrzeć do planów i zdjęć. Wszystkie Su-22M4 miały silnik AL-21F3
-
tylko osłona kabiny się rozwarstwia w czasie eksploatacji?
-
model Su-17M3 numer 72047 ma więcej części bo 186. Jest w malowaniu kamuflażowym z Afganistanu, ma dodatkowe podkadłubowe opancerzenie. Nie był używany w polskim lotnictwie. Su-22M4 wizualnie najbardziej różni się od Su-22M3 dodanym chwytem powietrza do wyposażenia elektronicznego przed statecznikiem pionowym.
-
Su-20 czyli eksportowy Su-17 M. Rok temu był w sprzedaży w pudełku z numerem 17011. Co prawda nie miał polskich kalkomanii.
-
Odnośnie 100 lat polskich skrzydeł. Ogólnie jak stare TBiU, lepszy papier. Ostatni tomik z Orlikiem ma dobry tekst o historii i współczesności Orlika ale słaby dobór zdjęć. Rozumiem że stare foto są jak je zrobili. Ale dlaczego nie ma ani jednego zdjęcia samolotu od spodu czy z góry? Są tylko "ładne " podręcznikowe ujęcia, powielane foto z przodu, czy z boku. Jest planik Orlika, 1 schemat malowania na okładkach ale ani słowa o tym jakie farby są uzyte. Brak wzorca FS czy choćby opisów kolorów. Brak zdjęc wnętrza Orlika, szczegółów podwozia czy mechanizacji skrzydeł. Mosquito - podobnie jak w innych o historycznych samolotach w serii za dużo o początkach, czy naprawdę musi być o dwupłatowcach De Havillanda? Zdjęcia czarnobiałe nie są poddane obróbce cyfrowej , są za ciemne. Nie wiem po co jest tabelka o historii dostaw Mosquito a nie ma tabelki z wyszczególnieniem ilości Mosquito w polskich dywizjonach i ich wersji. O malowaniu zero. Planik jakiś dziwny , nie ma pasa wzmacniającego na kadłubie który jest na schemacie okładkowym. Su-22. za dużo historii. Zdjęcia znowu "ładne". Ach nie jest jedno zdjęcie z dołu. Brak zestawienia polskich jednostek latających na Su-22. C-295M chyba pierwsza pozycja opisująca CASE. Przydatna. Ale o malowaniu zero. Wellington. Brak tabelki samolotów jakie wersje były w polskich dywizjonach. O malowaniu j/w. Mig-21. chyba. Bo na stronie 34 pisze Mig-29 w Polsce. Znowu dużo o historii prototypów Mikojana. Brak tabelki z polskimi jednostkami. Malowanie j/w. Na okładkowym Migu 21 bis w rzutach bocznych jest coś czerwonego na spodzie nosa i czubku statecznika pionowego. Czy to tylko czerwone osłonki urządzenia IFF czy coś innego.
-
Prawdopodobnie to "Kronika nurkującego bombowca" z 1968 roku.
-
ww-model.pl ogłasza że ma, Martola w zapowiedziach, KS-model - wkrótce
-
Odnośnie Su-22UM3K jednak na kalce jest polski biały akcent 305. Zwracam honor Modelsvitowi.
-
Na Su-22UM3K jest dla polskiego malowanie żółty numer samolotu w wersji jednoosobowej. Modelsvit dał ciała. Za to polscy producenci kalkomanii będą wdzięczni.