Jump to content

zbigi10000

Members
  • Content Count

    102
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Model bardzo fajny , teraz na czasie jest pudrowy róż . Zaciekawiła mnie ta blaszka (ostatnie zdjęcie z galerii), zamiast męczyć się z solą ,to chyba można tego używać.
  2. Kilka lat zleciało , i postanowiłem wrzucić fotki modeli które dotąd udało mi się skończyć. Mój pierwszy raz po latach. Model statku z serialu Star trek .USS 1701 Enterprise C 1/1400 AMT. Następny Star Trek . USS 2000 Excelsior 1/1000 AMT USS 1701 Enterprise B 1/100 AMT Teraz pora na Star Wars. TIE Fighter 1/48 Fine molds Pierwszy scratch , połączenie Fine molds i AMT . TIE Interceptor 1/48 ARC 170 z wojny klonów skala N/A Revell Tutaj rozpocząłem pierwsze zabawy z brudzeniem. Przeskakujemy na inny serial Battlestar Galactica. Do tej pory malowałem chińczykiem i emaliami model master , tutaj przeskoczyłem na H&S ultra i gunze c. Colonial Viper Mk 1 .Moebius Model 1/32. Colonial Viper Mk 2 Revell 1/32 Colonial Viper MK 7 Revell 1/32 Zmiana tematyki . Te modele pomalowałem ultrą i model masterami. Łagg 3 ICM 1/48 I następny. Powrót do Star Treka. Gunze C i Ultra . Klingon Bird of Prey 1/350 AMT Zarażony spitfiremanią . Spitfire Mk XIV 1/48 Academy. Tutaj przeszczepiłem przód kadłuba od revelowskiego mk XIX. Spitfire Mk XII 1/48 Special Hobby Spitfire Mk I 1/48 Airfix C.D.N. Mam nadzieję .
  3. Świetny model ,jak zwykle. Jestem ciekaw , jak ci się pracowało z farbami modelarskimi.
  4. Troszkę poużywałem ps 270, i jakoś nie mam zamiaru wracać do H&S evo 0.2.Niby wszystko to samo można zrobić H&S'em , ale komfort pracy przemawia za Creos'em .
  5. I to jest właśnie to o co mi chodzi.Postawię na PS 270.
  6. No właśnie przy H&S przy malowaniu precyzyjnym trzeba wyrobić sobie nawyk ,że tak powiem pryskania na bok,po prostu trzeba na maxa otworzyć i przedmuchać co jakiś czas .Samo puszczenie i ponowne lekkie otwarcie niewiele pomaga (i tu właśnie przydaje się Quick Fix).
  7. Czyli radzicie skok na głęboką wodę , i na przykład ps 770.Nie chcę przepłacać.Pracowałem już z Infinity, i nie było dla mnie żadnej różnicy w stosunku do EVO.
  8. Mam takie pytanie czy przesiadka z H&S evo 0.2 na PS 270 ma sens .Mam sentyment do aerografów H&S, i dobrze się mi z nimi pracuje ,ale, no właśnie ALE. ,czegoś brakuje .
  9. To chyba jakiś koreański specyfik http://www.rcl.co.kr/shop/shopdetail.html?branduid=23342 .
  10. Mojego to chyba rzucali podczas transportu. Pokrzywiły się nóżki ,pękła obudowa zasłaniająca elektrykę agregatu , i stracił szczelność przy połączeniu z reduktorem. Oleju nie wyleciało ani grama , ponaprawiałem wszystko , i działa do dzisiaj . Pancerny sprzęt .
  11. Niestety brak czasu , oraz praca w soboty i niedziele ,pozbawia mnie tej możliwości. Ale kto wie ,może uda się kiedyś wygospodarować chwilę .
  12. Dziś z ciekawości sprawdziłem w swoich H&S , i tak w jednym ,tak i w drugim mam te same objawy. Też przeczyściłem i przesmarowałem,oraz próbowałem wyregulować zaworki ,ale niestety coś tam ,jak się ucho przyłoży ,przy maksymalnym wychyleniu spustu ,leci. Daję sobie z tym spokój .
  13. Fajne modele , aż wstyd pozostawić bez komentarza.Zazdroszczę weny twórczej. Lotki w spicie w niewłaściwej pozycji , albo równolegle do płata , lub naprzemienne lewy góra ,prawy dół.
  14. Fajny pomysł i świetne wykonanie.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.