Jump to content

hellvis

Members
  • Content Count

    165
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

Personal Information

  • Location
    Białystok

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, mam do sprzedania: - aero Paasche Talon, dysza 0.38. W zestawie klucze, wężyk. Sprzęt nowy, raz użyty w celach testowych. Cena 300 zł Aero sprzedane - podstawowy zasilacz do sprzętów proxxona, cena 40 zł
  2. Po co lakier? Do zrobienia przebarwień lepsza będzie matowa/satynowa powierzchnia.
  3. Chyba taki urok burn ironów bo mam to samo z gunze.
  4. hellvis

    Aerograf cz.2

    Mam sp-35, całkiem fajne aero ale do lakierów i podkładów nie polecam. Jak zauważyli koledzy wyżej, mały zbiorniczek bywa upierdliwy przy malowaniu większych powierzchni.
  5. Można, tylko w przypadku celulozowych jak GX ostrożnie, teoretycznie mogą zareagować z metalizerem.
  6. Jak go wypucowali to błyszczał nie gorzej od amerykańskich
  7. Nom, rówieśnik albo młodszy kolega wrzuconego przez Ciebie 5015, który jest na zdjęciach z połowy 68. Już w łaciatym malowaniu, czyli pewnie wcześniej zdążył trochę polatać.
  8. Nasze to i F-13 miały turkusowe. Bo tak im przemalowali przy okazji remontów. 100% kwitów nie mam, ale kiedyś spotkałem się z data 1968/69 jako początkiem stosowania turkusowej farby. Ps. kabina polskiego PFMa
  9. Ten ostatni to wietnamski PFM będzie? Jak z okresu wojennego to wnętrze kokpitu raczej chyba szare.
  10. oj sprawi , zwłaszcza pod metalizer i wloty i parę jeszcze rzeczy
  11. Napisali że W/WP czyli powinny być do obu
  12. Gdyby komuś zbywały kalkomanie z zestawu profipack eduarda do wietnamskiego 4326 w 1/48 to chętnie przygarnę/odkupię. Już mam, do zamknięcia.
  13. po doświadczeniach z ich F-15 czekam bez większej ekscytacji
  14. a próbowałeś zmyć te ślady? jak to klej z taśmy powinien dać się zmyć benzyną czy innym white spirytem
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.