Jump to content

Ferret37

Members
  • Content Count

    315
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

  • Location
    Dublin/IRL

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. patrykvel - ale wiesz o tym, że emalie można rozcieńczać MLT? Paleta to oddzielny temat. tlb - chcesz malować emaliami, akrylami wodnymi, lakierami (farby rozpuszczalnikowe)... Co jest dla Ciebie ważne? Cena, jakość, zapach, paleta, dostępność?
  2. Nie mierzyłem, ale tak sekundę z aerografu i do minuty z pędzla?
  3. Masz jakieś brudne szkło bo nie dość, że zdjęcia nieostre to w prawym górnym rogu jest na każdej fotce czarna plama.
  4. Wbrew pozorom, ta emaliowa Tamiya jest z nich, poza zapachem, najlepsza pod każdym względem - świetnie się nią maluje aerografem, fantastycznie pędzlem i można z niej zrobić rewelacyjny filtr/wash. Ale co kto lubi oczywiście. Pytanie zasadnicze - jakiego systemu farb planujesz na przyszłość?
  5. Wszystkie trzy są dobre do aerografu.
  6. Źle wymyć Humbrola? To się da?
  7. To raczej suche błoto lub kurz, nie jasna opona. Ale kto wie. :-) Koniec, czy jeszcze coś planujesz zrobić?
  8. Tak, to może się zdarzyć, ale to naprawdę wyjątkowa sytuacja.
  9. Koła robisz jasne? Widziałem jasne na Rollsach, ale nie na Lanchesterach. Fajnie to wygląda.
  10. Uszczelkę zdeformować backflowem? Musiałbyś dmuchać 6 barów od rana do wieczora... A nawet jeśli tak, to wolę zdeformowaną uszczelkę po kilku latach użytkowania za kilka groszy niż zjechany gwint od ciąglego odkręcania/przykęcania i w najgorszym wypadku wymianę całej głowicy w cenie prawie całego aerografu. Dilemat na poziomie parkowania na zaciągniętym ręcznym albo na wrzuconym biegu. Bo skrzynia biegów tańsza od klocków hamulcowych, prawda?
  11. Ach, w takim razie chyba czegoś zabrakło w tym zdaniu, bo wydźwięk jest inny. ;) @Marak szalejesz
  12. Jesteś z Warszawy może ktoś kolegów modelarzy może pomóc? Być może robisz coś nieświadomie źle.
  13. Nie jestem za Maskolem, ale do identyfikacji problemu styknie. Jakie rozwiązania lepsze niż te, które stosuje chociażby Gunze, Olympos czy Iwata, proponujesz?
  14. Większość japońskich aerografów nie ma uszczelkę dyszy czy dyfuzora. Jest tylko jedyna uszczelka między body i całą głowicą. Szczelność zapewnia smar do uszczelnienia o wysokiej lepkości i oczywiście dobre sprasowanie części. Zastąpić smar można taśmą PTFE lub woskiem do uszczelnienia, pisałem o tym wyżej. PTFE można kupić w każdym sklepie budowlanym, wosk sprzedaje chociażby fine-art. Oba produkty się sprawdzają bardzo dobrze. https://www.castorama.pl/produkty/instalacja/instalacje-wodne/akcesoria-zasilajace/tasmy/tasma-bisan-p-t-f-e-do-instalacji-gazowej.html https://www.fine-art.com.pl/wosk-do-uszczelniania-gwintu-dyszy.html Szczególnie przy dyszy bym CA nie operował. Zaklejona dusza już nie jest bardzo przydatna. Maskol nie jest rozpuszczalny, ale może też pomóc.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.