Skocz do zawartości

Ferret37

Użytkownicy
  • Zawartość

    315
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Informacje

  • Skąd
    Dublin/IRL

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ferret37

    Które farby lepsze?

    patrykvel - ale wiesz o tym, że emalie można rozcieńczać MLT? Paleta to oddzielny temat. tlb - chcesz malować emaliami, akrylami wodnymi, lakierami (farby rozpuszczalnikowe)... Co jest dla Ciebie ważne? Cena, jakość, zapach, paleta, dostępność?
  2. Ferret37

    Które farby lepsze?

    Nie mierzyłem, ale tak sekundę z aerografu i do minuty z pędzla?
  3. Ferret37

    Yak-1 1/72 BRENGUN

    Masz jakieś brudne szkło bo nie dość, że zdjęcia nieostre to w prawym górnym rogu jest na każdej fotce czarna plama.
  4. Ferret37

    Które farby lepsze?

    Wbrew pozorom, ta emaliowa Tamiya jest z nich, poza zapachem, najlepsza pod każdym względem - świetnie się nią maluje aerografem, fantastycznie pędzlem i można z niej zrobić rewelacyjny filtr/wash. Ale co kto lubi oczywiście. Pytanie zasadnicze - jakiego systemu farb planujesz na przyszłość?
  5. Ferret37

    Które farby lepsze?

    Wszystkie trzy są dobre do aerografu.
  6. Ferret37

    Problem z aerografem

    Źle wymyć Humbrola? To się da?
  7. Ferret37

    Lanchester Armoured Car CSM 1/35

    To raczej suche błoto lub kurz, nie jasna opona. Ale kto wie. :-) Koniec, czy jeszcze coś planujesz zrobić?
  8. Ferret37

    Problem z aerografem

    Brawo! :-D
  9. Ferret37

    Problem z aerografem

    Tak, to może się zdarzyć, ale to naprawdę wyjątkowa sytuacja.
  10. Ferret37

    Lanchester Armoured Car CSM 1/35

    Koła robisz jasne? Widziałem jasne na Rollsach, ale nie na Lanchesterach. Fajnie to wygląda.
  11. Ferret37

    Problem z aerografem

    Uszczelkę zdeformować backflowem? Musiałbyś dmuchać 6 barów od rana do wieczora... A nawet jeśli tak, to wolę zdeformowaną uszczelkę po kilku latach użytkowania za kilka groszy niż zjechany gwint od ciąglego odkręcania/przykęcania i w najgorszym wypadku wymianę całej głowicy w cenie prawie całego aerografu. Dilemat na poziomie parkowania na zaciągniętym ręcznym albo na wrzuconym biegu. Bo skrzynia biegów tańsza od klocków hamulcowych, prawda?
  12. Ferret37

    Problem z aerografem

    Ach, w takim razie chyba czegoś zabrakło w tym zdaniu, bo wydźwięk jest inny. ;) @Marak szalejesz
  13. Ferret37

    Problem z aerografem

    Jesteś z Warszawy może ktoś kolegów modelarzy może pomóc? Być może robisz coś nieświadomie źle.
  14. Ferret37

    Problem z aerografem

    Nie jestem za Maskolem, ale do identyfikacji problemu styknie. Jakie rozwiązania lepsze niż te, które stosuje chociażby Gunze, Olympos czy Iwata, proponujesz?
  15. Ferret37

    Problem z aerografem

    Większość japońskich aerografów nie ma uszczelkę dyszy czy dyfuzora. Jest tylko jedyna uszczelka między body i całą głowicą. Szczelność zapewnia smar do uszczelnienia o wysokiej lepkości i oczywiście dobre sprasowanie części. Zastąpić smar można taśmą PTFE lub woskiem do uszczelnienia, pisałem o tym wyżej. PTFE można kupić w każdym sklepie budowlanym, wosk sprzedaje chociażby fine-art. Oba produkty się sprawdzają bardzo dobrze. https://www.castorama.pl/produkty/instalacja/instalacje-wodne/akcesoria-zasilajace/tasmy/tasma-bisan-p-t-f-e-do-instalacji-gazowej.html https://www.fine-art.com.pl/wosk-do-uszczelniania-gwintu-dyszy.html Szczególnie przy dyszy bym CA nie operował. Zaklejona dusza już nie jest bardzo przydatna. Maskol nie jest rozpuszczalny, ale może też pomóc.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.