Jump to content

saj4

Members
  • Content Count

    111
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

  • Location
    Malbork 54° 1'56.70"Płn. 19° 1'47.54"E
  • Occupation
    Inżynier
  1. Co do hamulca aero i jego otwarcia na ziemi to jest to mało możliwe, no chyba że stracił samolot ciśnienie w hydraulice. Co do samego modelu to jest okropeczny do sklejania Walczę z nim i nie mogę skończyć ;)
  2. Ja też troszke pstrykam. Niestety nie dysponuje lustrzanką więc efekt jest jaki jest... Pstrykam aparatem FujiFilm S6500fd Takie miksery stoją niedaleko miejsca gdzie mieszkam. Fotka to troszkę obrobiony RAW. Zabytkowy most w Tczewie. Malbork nocą. Pamiątka po pobycie w Bieszczadach. Kumpel, który wlazł mi w kadr ;) [/img]
  3. A jak Ci wyszło łączenie części z kabiną do centropłata ? No i gondoli silnika do do dolnej części kadłuba... Jak dla mnie ACADEMY w tym miejscu masakrę urządziło modelarzom ;) Jest jeszcze ta nieszczęsna część z wylotem działka co trzeba przykleić od dołu, jednym słowem rzeźnia I duuuuuużo szpachli ;) Pozdrawiam ! P.S. Ja też w takim tempie robię :P
  4. Łukaszu Chodzi o to, że samolot nawet nie zatankowany stoi krzywo, znaczy wygląda tak jak by był przysiadł sobie na ogon A to dlatego że tylne golenie po wysunięciu nie są pionowo, tylko są pochylone (kołami) w stronę przodu samolotu, co widzę jest u Ciebie wykonane. Druga sprawa, samolot może być niezatankowany, ale w momencie kiedy są umieszczone oba silniki to i tak siada, było nie było trochę ważą, a są z tyłu. Ale mnie to nie przeszkadza, samolot prima sort !
  5. saj4

    MiG-21

    A ten samolocik skończył w Malborku, ze zgiętym statecznikiem pionowym :( Stał rozbebeszony aż do momentu kiedy pod koniec wiosny zostały wszystkie MiGi 21 wywiezione...
  6. - juz od bardzo dluuuugiego czasu moze Pozdr. Pawel Oki dzięki za wyjaśnienie A wszystko przez to że samoloty Amerykańskie nie są moją silną stroną Ja żyję ciągle w świecie "Gniotsa nie łamiotsa" ;) Pozdrawiam
  7. A mnie zastanawia jedna rzecz, czy aby na pewno F-16 może przenosić Amraam`a na belce umieszczonej na końcówce skrzydła, czy przypadkiem może tam tylko przenosić Sidewinder`a.
  8. saj4

    Mig-29

    Michale, a czy ostatnio też był taki tłok w okolicy płotu lotniska ?? Co do numerów, to kolega Piotrek.S. ma rację, samoloty otrzymane od Niemców miały drobne różnice w wyposażeniu elektronicznym, które musiały zostać poprawione. System miar faktycznie anglosaski. Ponad to poniemieckie migi miały, mają zastosowany nowy schemat oznaczeń, czyli nr eskadry + nr samolotu. Co do logiki, to moim zdaniem pozostawienie starego nr samolotu przysparza mniej kłopotu, tak z inżynierskiego punktu widzenia, po co zmieniać coś co funkcjonuje bardzo dobrze. Nie wprowadza to zamieszania w papierach itd, sztuka jest sztuka Pozdrawiam !
  9. Ewrybady say MIGUUUUUNIAAAAA !!! Nareszcie !
  10. saj4

    MiG-21

    babcia131 ja Cię muszę dorwać tu u nas w Malborku Bo widzę że ciekawych rzeczy można się dowiedzieć na temat ołówków od Ciebie Pozdrawiam malborczyka Drugi malborczyk
  11. saj4

    Morski Antek 1/72

    Zapraszam kiedy do Elbląga ;) Tam jest kilka maszyn latających ;) Skoki spadochronowe wykonują z nich
  12. No o to mi chodziło Tylko że 3D w AutoCAD przysparza większej ilości problemów a niżeli korzyści ;) Ten program jest tworzony do kreślenia w 2D, lepszego póki co nie znam. Choć nie dosłownie używam AutoCAD tylko MECHANICAL DESKTOP. Wybaczcie ze OFFTOP ale już kończę z tymi wywodami. Pozdrawiam !
  13. O chłopie to żeś się umęczył z tym 3D w AutoCAD Ale tak to jest jak szkoły wpajają studentom że w takim programie się robi łatwo i wygodnie (bzdura jak cholera, AutoCAD i 3D to porażka). Ale powiem że zacny KUBELWAGEN Co do rysunku technicznego to mam na codzień takie tylko że o większym stopniu komplikacji ;) Pozdrówka !
  14. To zależy jeszcze z czego te rury Jak ze zwykłej stali, to pewnie spaw, jeżeli natomiast kolektor był odlewany, to to ślad po łączeniu połówek form Wszystko cacy, tylko u LUKASA troszkę zbyt wyraźne te ślady ;)
  15. A ja pokusiłbym się o dodanie skośnych skrzydeł. Bo to co dałeś to troszkę się kłóci. Potężny silnik i długie proste skrzydła. Rozumiem że ma to być samolot myśliwski, więc dając takie skrzydła wyprodukowałeś samolot do lotów na dużych wysokościach, który miałby problemy z prędkością manewrowania. Dodając skos, taki choćby jak w SABRE`ach dodałbyś mu drapieżności i z pewnością prędkości lotu ;) Bodaj niemiaszki próbowali coś takiego zmontować (długie proste skrzydło), chodzi mi o TA-152, wyszło raczej przeciętnie ;) Ale nie krytykuję, tylko radzę poziom wykonania cud miód i orzeszki. Aby tak dalej.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.