Jump to content

burzatg

Members
  • Content Count

    88
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About burzatg

  • Birthday 01/10/1979

Personal Information

  • Location
    Tarnowskie Góry
  • Interests
    Modelarstwo, Lotnictwo, Sport
  • Occupation
    Inżynier

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W każdym razie @Matys i @mbrnnr dzięki za naprostowanie
  2. Hmm... w takim razie będę musiał zweryfikować swoje założenia. Za radą @Matys lakier, kalki, lakier, łosz, lakier, oleje, lakier, brudzing, lakier. Teraz będzie dobrze?
  3. Chciałbym uzyskać efekt delikatnych wypłowień Jak np na tych zdjęciach Przy F-18 przyjąłem jako bazę wstępnie pomalowany samolot dedykowanymi kolorami ze spraya. Na tą powłokę planuję położyć farby olejne, potem lakier i kalki. Następnie łosz lakier i brudzing. Nie wiem czy ta kolejność jest dobra, gdzieś w jakimś warsztacie tak wyczytałem.
  4. Czas na aktualizację. Przeprowadziłem testy dwóch sposobów różnicowania powierzchni. Do testów posłużył zestaw płata F-16 zacnej firmy MC. Po lewej subtelniejszy oleje dla plastyków Z prawej przy pomocy aerografu i farbami MR Hobby Przy F-18 skłaniam się ku lewej opcji modulowanej farbami olejnymi. Wydaje mi się, że mam nad nimi większą kontrolę . Co o tym myślicie?
  5. Świetnie Paweł👍 Jak na pierwszy model jest super. Warto było założyć warsztat i posłuchać kolegów. Teraz czas na następny! Widzę, że malujesz jeszcze zbyt gęstymi farbami, też tak robiłem. Rozcieńczaj 1:1 i maluj 2-3 razy. Zobaczysz różnicę.
  6. burzatg

    Mig 29

    Pewny jesteś?! Zalecałbym Trumpetera. W Italce dziób wymaga sporej porcji samozaparcia. Dysze wylotowe też nie porywają. Pominę szczątkowe wnętrze bo to też bolączka trampka. Ja jestem zawiedziony zestawem.
  7. Dzięki za doping! No to teraz koledzy mnie zdopingowaliście. Zaczynam odczuwać presję. Zaznaczam, że mój poziom to początkujący. Zrobię wszystko co w mojej mocy, aby udźwignąć temat. Mobilizacja jest! Co do malowania. Przeglądałem już mnóstwo technik i widzę, że malowanie F-14 opiera się głownie na technice tzw. blackbasingu. Trzeba będzie w takim razie zgłębić czarną magię czarnej bazy. Jest jeszcze ta sól. Na szczęście mam już w swoich zasobach trochę "złomu" to sobie potrenuję. Efektami będę was przynudzać. Nad F-18 jeszcze pomyślę. Baza jest do dalszych prac. Matys tymi kalkami mocno mnie zmartwiłeś. Wizualnie wyglądają ładnie.
  8. Jesień, okres sprzyjający do lepienia. Na warsztat wchodzą dwa modele. Skala 1:72 Pierwszy: F-18 ze stajni Academy, to praktycznie klocki Lego, świetne spasowanie i fajny detal. Drugi: F-14 z Fujimi, zestaw bogaty spasowanie dobre, delikatne linie podziału ale detal nie tak dobry jak w Academy. Zdecydowałem się na dwa równocześnie z racji tego, że są bardzo podobne w budowie i malowaniu. No i się nudzić nie będzie 😉 F-18 jest właściwie traktowany jako poligon przed malowaniem F-14. Malowanie pudełkowe, bez dodatków. Stan zaawansowania F-18 Malowane Sprejami Tamiya. Chciałbym zrobić delikatne zróżnicowanie powierzchni. Zaopatrzyłem się również w aerograf z kompresorem. Ale jeszcze nie miałem śmiałości jechać po całości. Pytanie, jak do tego podejść? 1. Zabezpieczyć teraz lakierem i pobawić się olejami, czy bez lakierowania. 2. Zabezpieczyć lakierem i próbować mazać aero w różnych odcieniach szarości. F-14 Kokpit pomalowany, kadłub posklejany, teraz szlify, poprawki itd.
  9. Ja niecierpliwie czekam, aż uświadczy nas w tej kwestii warsztat Solo 😀
  10. burzatg

    RMS Titanic

    Jeśli mogę to pomogę. Zmyj to proszę. Wamod rozcieńcialnik wystarczy do tego procesu. To był nowy liniowiec, więc jak go pomalujesz prosto z "fabryki" będzie dobrze. Jeśli malujesz pędzlem rozcieńczaj mocno farby i maluj nawet 5 razy daną powierzchnię. Na początek doradzam malowanie prosto z fabryki bez śladów eksploatacji itp. MALOWANIE PĘDZELEM trudna sztuka ale wykonalna 🙂
  11. Czy do tego malowania Iskry w 1/72 dostanę kalki, prócz zestawu wątpliwej jakości MisterCrafta?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.