Skocz do zawartości

F-14 Tomcat, Dragon 1:144


piotr15

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Jestem początkującym modelarzem. F-14 będzie moim trzecim modelem. Liczę się z popełnieniem masy błędów. Za wszelkie komentarze i opinie byłbym bardzo wdzięczny.

 

Na początek pod nóż poszła przednia część kadłuba i kokpit.

Niestety tylko tyle dało się wycisnąć z moich umiejętności.

 

7928bacc5da1ca34med.jpg

 

Tablice (nie śmiejcie si ale nie umiem inaczej) Elementy waloryzacyjne by JA

a22563d2c78fc73emed.jpg

 

I wszystko razem (bez tablic). Spasowanie nie jest nawet tragiczne.

 

b1487e0a8660c60emed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brawo Piotr

Jestem za tym aby każdy znalazł pasję będę w miarę możliwości wspierał cię w budowie 14 .

Czy poprzednie dwa modele to tez 1/144 ?

Jak jeszcze nie masz wybranej to łatwiej w tej samej cenie masz parę modeli super jakości i fajnych w 72 a jak się nie będziesz zniechęcał to ja zaczynałem na Siedlce Ruch potem Jaki1 i pozostałe z Pruszkowa a uczyłem się ze skrzydlatej i letectvi ,a już super to było takie abc Krzyśka Wagnera jak znajdę albo ktoś z doświadczonych kolegów ma i się podzieli

to była by pomoc . Napisz jakie masz narzędzia , to jest bardzo ważne .

Co do modeli to nie ma złych wszystkie są OK to tylko my decydujemy jak będą wyglądać.

Nie popełniają błędów tylko ci co nic nie robią , a jak jeszcze umiesz słuchać i masz to coś to sobie poradzisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę się przyglądał i delikatnie sugerował małe co nieco...

 

Polecam Ci jednak na początek skalę 1/72... Jest co prawda ciut droższa, choć na alle- coś tam, można dostać czasami fajne modele po niskiej cenie...

 

Zapewne znajdą się osoby które polecą Ci pasy na siedzeniach robić, ale nie przejmuj się tym, idź swoim temepem, nie stawiaj sobie zbyt wysoko poprzeczki, do perfekcji i tak nie dojdziesz w kilka modeli...

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach