Skocz do zawartości

Miniwiertarki


Serek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. mam zamiar kupić sobie miniwiertarkę do wykorzystania modelarskiego głównie będzie obrabiany plastik tylko nie znam się na tym i nie wiem jaką kupić ile ma mieć obrotów itp. Więc jeśli ktoś by mógł mi pomóc jaka najbardziej nadaje się do plastiku. Niżej daję kilka linków z aukcji allegro miniwiertarek. Proszę o pomoc i poradę.

 

http://www.allegro.pl/item152139104_multiszlifierka_miniwiertarka_akcesoria_gwar_fava.html

 

http://www.allegro.pl/item152564844_miniszlifierka_akcesoria.html

 

http://www.allegro.pl/item152939719_multiszlifierka_walizka_alu_statyw_akcesoria_gwar.html

 

http://www.allegro.pl/item152505493_multiszlifierka_miniwiertarka_dornn_gwar_fava.html

 

http://www.allegro.pl/item153468946_multiszlifierka_walizka_walek_akcesoria_gwar.html

 

No to narazie tyle linków, a może ktoś wie gdzie można kupić jakąś dobra gdzieś indziej, nie tylko na allegro. Pozdrawiam serek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja używam podobną do tej z linku nr 4. Szczerze do obrabiania plastiku to się nienadaje, bo ma zaduże obroty. Bardziej wykorzystuję ją do części metalowych i drewnianych. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kozi dzięki też myślałem nad dremelem ale jak pisze kolega niżej nie które miniwiertarki mają za duże obroty a dremel nie stety ma duże :/ liczę na wasze dalsze porady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam taką za 30zł z marketu jest na 12 volt i jest boska bo jest tak slaba że nie pali plastiku i można polerowac na lustro, mam też dremela do metalu jest super ale do plastiku do za szybki i za mocny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za opinie już się zdecydowałem na taki sprzęt: http://www.allegro.pl/item154100552_komplet_mini_wiertarka_stojak_walek_wyprzedaz.html