Jump to content

oszklenie z clearfixa


Recommended Posts

Witam. Próbowałem po raz pierwszy zrobić oszklenie z humbrolowskiego clearfixa. Efekt nie zadowolił mnie - oszklenie ma nierówną grubość, że tak powiem. Specyfik jest dosyć gęsty. Do klejenia nadaje się jak najbardziej, ale czy do oszklenia powinienem go rozcieńczyć?

Link to comment
Share on other sites

Pytanie jakiej wielkość to oszklenie wykonujesz. Z doświadczenia wiem, że można próbować zrobić z niego jakąś lampkę ewentualnie klosik ale nic większego.

Link to comment
Share on other sites

Pół centymetra na pół centymetra. Za duże?

 

Owszem jak na płynny specyfik to spora powierzchnia i tutaj działają prawa fizyki, gdzie więcej kleju zbiera się przy brzegach.

 

Na taką wielkość nie lepiej zastosować jakieś tworzywo przezroczyste?

Link to comment
Share on other sites

Posiadam taki specyfik, ale od Microscale.

Producent twierdzi, że można rodić takie rzeczy na otworach o średnicy do 1/4 cala.

Sam nie próbowałem więc nie wiem jak to w praktyce wygląda.

Spróbuje to napisze co i jak.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.