skwercio Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 Postanowiłem wziąć się za Panzer I. Malowanie - wrzesień 1939 Oto co na razie wykonałem: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzer4 Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 Pół modelu zapaćkane klejem, szpara z przodu między wanną i przednią płytą, krzywy tłumik, krzywe osłony wizjerów... Ciekawe jak masz zamiar wkleić teraz gąsienice? I bardzo jestem ciekawy ile czasu poświęciłeś na sklejenie tego modelu. Wygląda na jakieś... dwie godzinki. Kolejny model rozgrzebany i kolejny sklejany niechlujnie. Znowu masz w głębokim poważaniu rady kolegów. Rozumiem, że jesteś początkujący, ale na tym forum są galerie jedenastolatka, które pokazują naprawdę dobrze sklejone modele. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwercio Posted October 1, 2010 Author Share Posted October 1, 2010 klej właśnie usuwam, tłumik nie jest przyklejony, gąski będę wklejał "po ogniwku", szparę będę szpachlował... Wygląda na jakieś... dwie godzinki. I na razie tyle było... P.S. Co do tłumika, jak go pomalować? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwercio Posted October 2, 2010 Author Share Posted October 2, 2010 Poszpachlowałem i usunąłem te ślady kleju, które dałem radę: Jeśli nikt nie uświadomi mi jakiegoś błędu jutro będę malował więc śpieszcie się Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szlachcik1 Posted October 2, 2010 Share Posted October 2, 2010 Jeśli nikt nie uświadomi mi jakiegoś błędu jutro będę malował więc śpieszcie się Nie tak szybko z tym malowaniem. Klej dalej został miejscami, ciężko Ci będzie teraz go usunąć z niektórych miejsc... Przed malowaniem też dokładnie zeszlifuj szpachle... Największy widoczny Twój babol pomijając nadmiar kleju to koła, pierwsze są dobrze wklejone, a pozostałe są odwrotnie, na zewnątrz powinien być widoczny bandaż Więcej błędów Ci nie wytknę ponieważ: Znowu masz w głębokim poważaniu rady kolegów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwercio Posted October 2, 2010 Author Share Posted October 2, 2010 pierwsze są dobrze wklejone, a pozostałe są odwrotnie, na zewnątrz powinien być widoczny bandaż One po prostu takie były... Przed malowaniem też dokładnie zeszlifuj szpachle... Zeszlifuję Więcej błędów Ci nie wytknę ponieważ: Panzer4 napisał: Znowu masz w głębokim poważaniu rady kolegów. Może jednak je wytknij P.S Nadal pytam o malowanie tłumika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skala72 Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 No jak by to powiedzieć, popatrz na same zdjęcia, masa szczelin i nierówno sklejonych części, nie opiłowane i nie wyrównane, elementy są też krzywo poprzyklejane. Proponuję, abyś poprzegląda np. same fotki czołgu pierwszego i powoli, bez pośpiechu go robił, to nie zawody na czas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.