Skocz do zawartości

[IN BOX] Horten 229A-1 (Dragon, 1/48)


PiterATS

Rekomendowane odpowiedzi

Nazwa: Horten Ho 229A-1;

 

Producent: Dragon;

 

Skala: 1/48;

 

Seria: Master Series;

 

Numer katalogowy: 5505

 

Technologia: wtrysk + części fototrawione;

 

Ilość części z szarego tworzywa: 105;

Ilość części z przezroczystego tworzywa: 6;

Ilość części fototrawionych: 18;

 

Malowanie: dwie wersje:

- Berlin 1945,

- Friedrichsrooe 1945;

 

Uwagi: Możliwość wykonania makiet obu silników pod zdjętymi pokrywami,

Możliwość wykonania kompletnych przedziałów uzbrojenia,

Komplet napisów eksploatacyjnych na arkuszu kalkomanii,

Proponowane malowania są fikcyjne- samolot pozostał prototypem i z powodu

zakończenia wojny nie wszedł do produkcji seryjnej

Wklęsłe linie podziału blach;

 

Cena: ok. 80zł;

 

Pudełko:

th_Horten.jpg

 

Instrukcja:

th_Horten1.jpgth_Horten2.jpgth_Horten3.jpgth_Horten4.jpg

th_Horten5.jpgth_Horten6.jpgth_Horten7.jpg

 

Ramka A:

th_Horten8.jpgth_Horten9.jpg

 

Ramka B:

th_Horten10.jpgth_Horten11.jpgth_Horten12.jpg

 

Ramka C:

th_Horten13.jpgth_Horten14.jpgth_Horten15.jpg

 

Ramki D:

th_Horten17.jpgth_Horten18.jpgth_Horten19.jpgth_Horten20.jpg

th_Horten21.jpg

 

Ramka E:

th_Horten22.jpg

 

Ramka F (x2):

th_Horten23.jpgth_Horten24.jpgth_Horten25.jpg

 

Części fototrawione:

th_Horten26.jpg

 

Kalkomanie:

th_Horten27.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 months later...

Bardzo fajny samolot. model podobny do revell'a w 72 :-)))

Jeden z moich ulubionych samolotów.Choć jak wiadomo dopiero B-2

potrafił latać :-)))) Problemy z przeciągnięciem latającego skrzydła, bez

cyfrowego wspomagania sterów czynią z takich samolotów latające trumny. Ale samolot śliczny.W szturmowiku lata się nim super (wychodzi z korka jak samolot o normalnym układzie:-)))

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Latało wiele latających skrzydeł. Problem w tym że były bardzo niebezpieczne w pilotażu. w fazach lotu, przy dużych kątach natarcia, odklejenie się strug powietrza powodowało przeciągnięcie , z którego latające skrzydło wychodziło znacznie gorzej niz klasyczne konstrukcje.

dopiero cyfrowe wspomaganie sterów (coś w stylu ABS i systemu kontroli trakcji) spowodowało że B-2 został jako pierwsza na świecie konstrukcja typu "latające skrzydło" dopuszczony do eksploatacji. Po prostu pilot jak zbyt gwałtownie wychyli ster, to komputer , który jest pomiedzy pilotem a sterem nie pozwala na wychylenia, któte mogą zakończyć się przeciągnięciem.Ale do tego potrzebna była zaawansowana elektronika.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.